نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


 نرم افزار تماس و کمک به هتل ها برای بالا بردن استانداردهای خدمات و مراقبت

ارائه خدمات نمونه زمانی که فناوری ارتباطات CST به کار گرفته می شود به مراتب آسان تر و مقرون به صرفه است. مهمانان انتظار یک استاندارد بسیار بالا از خدمات و مراقبت، و راه حل های مشهور ما کمک به هتل ها دیدار با آن استانداردها در حالی که حفظ سودآوری با وجود افزایش هزینه ها و افزایش رقابت است. 
افزایش تجربه مهمان

ما با این صنعت کار کرده ایم تا نیازها و مشکلاتی را که هنگام اداره هتل ها با آن مواجه است درک کنیم. ما ضرورت بهبود ارتباط بین بخش ها، محافظت از کارگران تنها، خدمات ساده و افزایش تجربه مهمان را درک می کنیم. با در نظر گرفتن این مسائل، تیم کارشناسان ما قادر به شناسایی این هستند که چه راه حلی برای شما مناسب ترین است، انجام آزمایش های برد و کارآزمایی هایی که در آن قابل اجرا است. 
حل مشکلات .

پاسخ سریع

ارتباط فوری و قابل اعتماد در لمس یک دکمه.

ایمنی کارکنان

از کارگران تنها محافظت کنید و به کارکنان این قابلیت را بدهیم که ایمنی کارکنان را به بالاترین استاندارد حفظ کنند. 

تجربه مهمان

ایجاد بهترین تجربه برای مهمانان برای مدت زمان اقامت خود را با شما از استانداردهای غذایی به خدمات خوب است. 

آلارم های کاذب

جلوگیری از تخلیه کاذب و حفظ سطوح بالایی از کارکنان و ایمنی مهمان در همه زمان ها.

نظارت بر آتش

ارائه استانداردهای بالای حفاظت از خطرات و تاثیر اقتصادی خطرات آتش سوزی.

برندسازی پیشرفته

فرصت های تبلیغاتی موجود بر روی محصولات برای بالا بردن آگاهی از ارائه می دهد و یا حوادث.
 

  • ۰
  • ۰


مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی راهی برای تعاملات بین یک کسب و کار، مشتریان و کارکنان آن از طریق فناوری های مبتنی بر وب فراهم می کند. این فرایند ترکیبی از نرم افزار، سخت افزار، فرایندها و تعهدات مدیریت بشود به سمت حمایت از استراتژی های کسب و کار CRM سازمانی گسترده است.

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با انگیزه دسترسی آسان به اینترنت از طریق سکوها و دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ ها، دستگاه های تلفن همراه، رایانه های شخصی رومیزی و مجموعه های تلویزیونی است. این نرم افزار نیست، با این حال، بلکه استفاده از فن آوری های مبتنی بر وب برای تعامل، درک و اطمینان از رضایت مشتری است.

یک سیستم موثر E-CRM سابقه مشتری را از طریق کانال های متعدد در زمان واقعی ردیابی می کند، یک پایگاه داده تحلیلی ایجاد و نگهداری می کند و رابطه یک مشتری را در سه جنبه جاذبه، گسترش و نگهداری بهینه می کند.

یک استراتژی معمولی E-CRM شامل جمع آوری اطلاعات مشتری، سابقه تراکنش و اطلاعات محصول، کلیک بر روی جریان و اطلاعات محتویات است. سپس به تجزیه و تحلیل ویژگی های مشتری برای دادن یک تجزیه و تحلیل تراکنش متشکل از مشخصات مشتری و سابقه معامله، و تجزیه و تحلیل فعالیت متشکل از فعالیت های اکتشافی نشان می دهد ناوبری مشتری، سبد خرید، الگوی خرید و بیشتر.

مزایای E-CRM شامل موارد زیر است:

بهبود روابط مشتری، خدمات و پشتیبانی
تطبیق رفتار مشتریان با پیشنهادات مناسب
افزایش رضایت مشتری و وفاداری
کارایی بیشتر و کاهش هزینه
افزایش درآمد کسب و کار
کسب و کارهایی که یک راه حل E-CRM را خفه و پیاده سازی می کنند، قادرند فرایندهای خود را در اطراف فناوری همتراز کنند تا به طور مؤثری تجربه مشتری بدون درز و با کیفیت بالا را در تمام کانال ها ارائه دهند. مشتریان این قدرت را دارند که از طریق خدمات شخصی سازی شده آنلاین که در تقاضا در دسترس قرار می گیرد، به خود کمک کنند. اینترنت یک رسانه ساده و ایده آل را فراهم می کند که در آن مشتریان می توانند اطلاعات را از وب سایت ها دریافت کنند، محصولات را خریداری کنند و با استفاده از بخش های پرسش و پاسخ، انجمن ها یا چت روم ها پاسخ پیدا کنند.

  • ۰
  • ۰

آخرین باری که شماره تلفن رو حفظ کردی کی بود؟ با تشکر از گوشی های هوشمند و اینترنت، شما می توانید صدها شماره و ایمیل و آدرس های پستی را به جیب خود را بدون فکر دوم stuff. اما آن مخاطبین می توانند در طول زمان به عنوان شما دندانه دار کردن ورودی های تکراری، اطلاعات منسوخ شده و اعداد برای افرادی که شما دیگر با صحبت کردن با.

 

متاسفانه، هیچ یک اندازه متناسب با همه رویکرد وجود دارد که آن را به تمیز کردن کتاب آدرس خود را می آید - و برنامه ها نمی توانند ذهن خود را بخوانید، بنابراین شما باید برای انجام بسیاری از legwork خودتان. اما با چند ترفند می توانید این روند را کمی آسان تر کنید و اطمینان حاصل کنید که مخاطبین شما در آینده بی ثبات نمی شوند. در اینجا چگونه:

 

انتخاب یک سطل و همگام سازی تمام مخاطبین خود را وجود دارد
قبل از اینکه چیزی را ویرایش کنید، باید تصمیم مهمی بگیرید: می خواهید این مخاطبین را از کجا ذخیره کنید؟ بسته به تلفن شما، شانس خوبی وجود دارد که شما برخی از مخاطبین ذخیره شده در، می گویند، یک حساب iCloud، در حالی که دیگران در یک حساب گوگل هستند. که به احتمال زیاد به این معنی است که شما تکراری برای برخی از مخاطبین، و ذخیره سازی آنها را در دو مکان به این معنی است که شما می توانید مشکل پیدا کردن اطلاعات تماس زمانی که شما به آن بیشتر نیاز دارید.

 

در اینجا توصیه من: اگر آدرس Gmail دارید، مخاطبین خود را در کتاب آدرس گوگل قرار دهید و در آنجا نگه دارید. شما می توانید یک حساب Google را فقط با هر تلفنی همگام سازی کنید و به آن در وب دسترسی پیدا کنید. به علاوه، شامل ویژگی های پیشرفته زیادی است و حتی می تواند اطلاعات به روز شده را برای مخاطبین شما که از Gmail نیز استفاده می کنند، پیشنهاد کند. کاربران آیفون می توانند با iCloud همگام سازی کنند، کاربران سامسونگ می توانند با حساب سامسونگ خود همگام سازی کنند، و به همین دلیل — اما این ها معمولاً ویژگی های زیادی به عنوان جی میل ندارد و همیشه با پلتفرم های دیگر همگام سازی نمی کنند، بنابراین توصیه می کنم چسبیدن با سطل مخاطبین متصل به سرویس ایمیل شما باشد.

 

اگر از تلفنی با سیستم عامل اندروید گوگل استفاده می کنید، مخاطبین شما به احتمال زیاد در حال حاضر در یک حساب Gmail ذخیره شده اند. اما اگر از آی فون استفاده می کنید، می توان آنها را در هر تعداد از مکان ها ذخیره کرد، بنابراین به Settings و سپس Passwords & Accounts بروید تا حساب های مختلف را در گوشی شما ببینید. هر حساب در اینجا با "مخاطبین" تحت نام خود را به همگام سازی مخاطبین تنظیم شده است -- این می تواند شامل iCloud ، جیمیل ، یاهو ، چشم انداز و دیگران.

 

اگر مخاطبینی در حساب های دیگر دارید، می خواهید آنها را به پرونده ای در کامپیوتر خود صادر کنید، سپس آنها را به Gmail (یا حساب ایمیل انتخابی خود) وارد کنید. سر به رابط وب برای هر یک از آن حساب ها، پیدا کردن گزینه "صادرات" و استفاده از آن برای قرار دادن فایل بر روی دسکتاپ خود را برای زمان بودن - و سپس آنها را به سطل اصلی خود را وارد کنید (ایده آل، گوگل، فقط به این دلیل که آن را در اکثر مکان ها و در اکثر دستگاه ها در دسترس است). نگران تکراری ها نباشید - به زودی با آن ها برخورد خواهیم کرد.

هنگامی که شما این کار را انجام داده اند، شما می توانید سر به صفحه حساب های آی فون خود را و چک کردن "نرم افزار مدیریت مخاطبین" برای حساب های شما دیگر نمی خواهید به همگام سازی، و یا حذف مخاطبین از آن حساب ها در مجموع. (همچنین ممکن است ایده خوبی برای صادرات لیست اصلی خود را از مخاطبین از گوگل بنابراین شما یک پشتیبان گیری در صورتی که هر چیزی می رود اشتباه در طول مراحل زیر.)

با تشکر برای خواندن تایمز.


مشترک شدن در تایمز
اگر شما مجبور به نگه داشتن مخاطبین در چند مکان (به عنوان مثال، اگر شما یک ایمیل کار علاوه بر یک ایمیل شخصی) ، که خوب است -- فقط مخاطبین کار خود را در سطل کار خود را نگه دارید ، و مخاطبین شخصی خود را در سطل شخصی خود را ، و سعی کنید آنها را در سراسر حساب تکراری نیست.

 

از شر تماس هایی که نیازی به آن داری خلاص بشید
حالا که همه مخاطبین خود را در یک مکان هستند ، آن زمان برای شروع به سازماندهی -- و به عنوان هر فن ماری کندو به شما می گویند ، که با خلاص شدن از شر درهم و برهمی شروع می شود. احتمال خوبی وجود دارد که کتاب آدرس شما پر از مخاطبینی باشد که نیازی به آن دارید: آشنایانی که دیگر با آنها صحبت نمی کنید، همدستان سابق که حتی دوست نداشتید و مخاطبینی که قبلا از برنامه های دیگری مانند فیس بوک وارد شده بودند. در حالی که آن را صدمه نمی زند به این اعداد در تلفن خود را، آن را پیدا کردن افرادی که شما می خواهید به صحبت کردن با سخت تر، از آنجا که شما باید از طریق یک لیست به ظاهر بی پایان از نام برای پیدا کردن چند شما در واقع می خواهید حرکت.


بنابراین برخی از زمان را از طریق مخاطبین خود را بروید و حذف آنهایی که شما نمی خواهید برای دیدن. اگر از یک دستگاه مبتنی بر اندروید استفاده می کنید، فقط می توانید روی یک مخاطبین ضربه بزنید و نگه دارید تا حالت انتخاب را وارد کنید. از آنجا، شما می توانید به عنوان بسیاری از مخاطبین را انتخاب کنید که شما می خواهید، سپس دکمه حذف را فشار دهید تا همه آنها را در یک بار حذف کنید. اگر شما در آی فون، هیچ گزینه ای برای پاکسازی مخاطبین متعدد در یک زمان وجود دارد - شما باید برای باز کردن هر یک از بالا، شیر "ویرایش"، و حرکت به پایین به حذف تماس با ما. به همین دلیل است که انجام این مرحله در وب را توصیه می کنم، با استفاده از کتاب آدرس Gmail (یا هر سرویسی که استفاده می کنید)، از آنجا که می توانید مخاطبین متعدد را بررسی کنید و به یکباره آنها را حذف کنید.

میدارد سردبیران

'شنبه شب زنده' می فرستد خاموش ترامپ با بالاد

 

چگونه می دانید چه زمانی جامعه در حال از هم پاشیدن است؟

در خانه با پسرعموهای باستانی ما، نئاندرتال ها
ادغام مخاطبین تکراری
درهم و برهمی پاکسازی آسان است. در حال حاضر برای بخش سخت: رام کردن ظروف سرباز یا مسافر از مخاطبین شما نگه دارید. اگر شما در حال همگام سازی مخاطبین از حساب های متعدد بوده اید، احتمالاً چند تکراری در لیست خود داشته اید (یا اگر بدشانس اید، تعداد زیادی تکراری).

اگر مخاطبین خود را در کتاب آدرس Google ذخیره می کنید، می توانید با کلیک بر روی گزینه "تکراری ها" در نوار جانبی چپ، آن مخاطبین تکراری را در وب ادغام کنید. (اگر آن را نمی بینید، روی دکمه "Try Contacts Preview" کلیک کنید، که شما را به رابط جدیدتر که شامل ویژگی "تکراری ها" است، می آورد). شما با یک لیست از مخاطبین گوگل فکر می کند تکراری ارائه شده است، و شما می توانید با کلیک بر روی دکمه "ادغام" برای ترکیب هر جفت را به یک آیتم. شما همچنین می توانید این منو را بر روی یک گوشی آندروید با باز کردن برنامه Contacts، کلیک کردن بر روی منوی سه خطی در سمت چپ، و ضربه زدن به "پیشنهادات" مشاهده کنید.

اگر شما با استفاده از آی فون، یک بار دیگر، شما در wicket چسبنده، از آی فون تا به هیچ ویژگی های ساخته شده در برای مقابله با این مشکل در توده - تنها بر اساس تماس با تماس با تماس. (انگار اپل می خواهد شما یک ظرف غذا درهم و برهم از مخاطبین داشته باشد.) با این حال می توانید از رابط وب Google همانطور که در بالا توضیح داده شد استفاده کنید، یا — اگر مخاطبین خود را با iCloud همگام سازی کنید — از برنامه مخاطبین روی مک برای رهایی از تکراری ها استفاده کنید. فقط کلیک کنید "کارت" و سپس "به دنبال تکراری" و ادغام آنها را با هم. اگر از Google استفاده نمی کنید و مک ندارد، می توانید از برنامه ای مانند Cleaner برای کمک به ساده سازی فرایند به جای آن استفاده کنید.

اگر شما مخاطبین کار ذخیره شده در دفتر خود را حساب چشم انداز, شما می توانید ورودی تکراری وجود دارد حذف, بیش از حد, اما شما باید برای انجام برخی از پیاده روی فانتزی, از چشم انداز می تواند مخاطبین تکراری ادغام تنها در هنگام واردات آنها.

 

به روز رسانی اطلاعات همه
تو الان توی خونه هستی شما لیست مخاطبین مهم خود را دارید، فقط باید مطمئن شوید که هر ایمیل، شماره تلفن و آدرس در واقع به روز است (نه به ذکر عکس های تماس، اگر تکمیل کننده باشید). متاسفانه، شما باید برای انجام بسیاری از این کار خودتان: در حالی که جی میل می تواند برخی از اطلاعات اضافی از مخاطبین وارد زمانی که شما آنها را اضافه کنید، این اطلاعات اغلب می تواند منسوخ شده است. بنابراین گرفتن آن شمع از کارت های کریسمس شما می خواهید به دور انداختن، بررسی آدرس بازگشت و مشت آنها را در. حذف هر آدرس ایمیل کار قدیمی است که دیگر اعمال می شود. از آنجا که شما تجزیه کردن لیست تماس خود را زودتر -- درست است؟ -- این نباید بیش از حد طولانی ، و شما باید آن را در یک دسته بزرگ تنها یک بار در سال یا بیشتر انجام دهد.

در حالی که شما در حال رفتن را از طریق مخاطبین خود را، شما ممکن است آن را مفید برای علامت گذاری افراد خاص به عنوان مورد علاقه به طوری که آنها آسان تر برای پیدا کردن و یا حذف از تنظیمات خود را مزاحم نیست. علاوه بر این ، شما می توانید مخاطبین را به گروه های مختلف مانند خانواده ، کار و مانند آن اضافه کنید ، ساخت لیست های کوچکتر است که آسان تر به حرکت. این ترفندها به شدت لازم نیست -- تمیز کردن لیست اصلی است رفتن به ماده خیلی بیشتر -- اما آنها می توانند برای برخی از مردم مفید باشد.

این سرگرم کننده نیست، اما هنگامی که شما انجام می شود، فهرست تماس و نرم افزار ثبت تماس های تلفنی خود را باید مانند یک رولدکسی به خوبی سازمان یافته به جای یک ظرف غذا از یادداشت های چسبنده استعاره ای گیر در داخل یک کتاب احساس. و دفعه بعد که به کسی ایمیل می فرستید، می دانید که به سمت فرد مناسب می رود.

  • ۰
  • ۰

هفته Inc. 5000 چشم انداز کنفرانس با یک برنامه بسته بندی شده از بحث های میز گرد به پایان رسید, کارگاه های آموزشی, و جلسات مربیگری همتا. این رویدادها تمام شیوه موضوعات را پوشش می داد، از بهترین شیوه ها برای مدیریت تیم های دورافتاده گرفته تا درس هایی در مورد بهبود مهارت های ارتباطی رهبران. و مانند هر روز کنفرانس، سخنرانان با مشخصات بالا از طیف گسترده ای از صنایع و اقشار مختلف زندگی وجود داشت. در اینجا یک نمونه برداری است. 

 

1. مارک کوبایی به سردبیر شرکت در بزرگ تام فاستر در مورد تکامل در تفکر خود را در مورد مسئولیت مدنی خود را به عنوان یک رهبر کسب و کار صحبت کرد. او با اشاره چندین بار به «سرمایه داری دلسوز» پرونده کسب و کار را برای مقابله با مسائلی مانند نابرابری درآمدی و نژادپرستی مطرح کرد. وی گفت: ما بیشتر یک اقتصاد مصرف کننده محور هستیم و هر چه مصرف کنندگان ضعیف تر باشند، جوامع ما ضعیف تر هستند، شهرهای ما ضعیف تر هستند. و هر چه مردم در آن جوامع و شهرها ضعیف تر باشند، انجام کسب و کار برای هر یک از ما سخت تر است.» 

 

2. برای ساخت یک تیم با اجرای بالا، شما نیاز به اعتماد به کسانی که در اطراف شما-- درس مایکل Strahan می داند به خوبی از روز خود را در gridiron. سیزده سال پس از بازنشستگی از فوتبال، تالار مشاهیر NFL هم اکنون یک شخصیت تلویزیونی برنده جایزه، طراح، نویسنده و یکی از بنیانگذاران آژانس مدیریت استعدادهای درخشان نه ساله SMAC Entertainment است. استرهان در تمام آن نقش ها گفت استخدام افرادی که به آنها اعتماد دارد و اجازه دادن به آنها برای انجام کارشان کلید موفقیت او بوده است. گفت: این بهترین کاری بود که کردم. "تسکین بسیاری از استرس کردن من، بسیاری از اضطراب، و آن را ساخته شده کار لذت بخش ... ما توسط مینوتیای روزمره ساختگی نیستیم."

 

۳- دنی مایر، بنیان گذار شاک شاک و کارآفرین پشت گروه مهمان نوازی یونیون اسکوئر و سرمایه گذاری های مهمان نوازی روشنفکر، داستان هایی از دوران حرفه ای خود گفت، فلسفه رهبری او را توصیف کرد و در مورد چگونگی هوازدن کسب و کارش در بحران اقتصادی بحث کرد. به گفته مایر، همه گیر مشکلات موجود در صنعت رستوران را بدتر کرده است، اما-- به شرطی که دولت با پول محرک اضافی همراه باشد-- درس های این دوره می تواند صنعت را به سمت یک مدل عادلانه تر سوق دهد. او معتقد است اکنون زمان آن رسیده است که کسب و کارها به هدف خود دو برابر شوند و در ساختن یک فرهنگ قوی سرمایه گذاری کنند. بهترین نصیحتش برای رهبران؟ "دوره رو بمون... و بفهمی که دوره هیچوقت یه خط مستقیم نیست" 

 

4. مربی اجرایی و پرفروش ترین نویسنده کسب و کار مارشال Goldsmith برجسته سوالات کارآفرینان می توانند استفاده کنید به اطلاع سبک های مدیریت خود را -- و زندگی شخصی -- به منظور شادتر و موثرتر است. برای مقابله با چالش های بی شمار سال ۲۰۲۰، او توصیه کرد که تعادل بین عملگرایی و خوش بینی را حفظ کند، و همه چیز را که نمی توانید کنترل کنید نادیده گرفت. در نهایت او هشدار داد که قیمتی که شما برای ریسک ن کردن می پردازید پشیمانی است. به عبارت دیگر «آسایش را با تحقق اشتباه نکن». 

 

5. Inc. سردبیر اجرایی مارلی Guzzetta با GT دیو صحبت کرد, بنیانگذار و مدیر عامل GT's زندگی مواد غذایی, در مورد چگونگی kombucha خود را کمک کرد راه اندازی یک بازار کل در حال حاضر به ارزش میلیاردها نفر در ایالات متحده. هنگامی که شما به دنبال اولین بار یک محصول جدید، او گفت، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با خودتان صادق بمانید: «تا زمانی که کاری که انجام می دهید این است که زندگی مردم را بهبود ببخشید، حالتان خوب می شود. این زمانی جادویی است که شما چیزی را خلق می کنید که مردم هنوز نمی دانند اما نیاز دارند.»

  • ۰
  • ۰

تماس امن که یکی از سرویس‌های جدید ارائه شده توسط اپراتور پیام صوتی آوانک است به کاربران امکان می‌دهد بدون دیدن شماره تلفن همدیگر باهم تماس برقرار کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در حقیقت از طریق این سرویس کاربران به هنگام تماس شماره همراه یکدیگر را نمی‌بینند و تماس آنها از طریق یک شماره ثابت برقرار می‌شود. این ویژگی که به تازگی در کشور معرفی شده است تنها توسط گوشی‌های هوشمند قابل استفاده است.

 استفاده از تماس امن یکی از کاراترین و در عین حال کم هزینه‌ترین روش‌های افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران به هنگام برقراری تماس است که به همین علت با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده است، امروزه قشر عظیمی از جامعه علاوه بر دارا بودن تلفن‌های همراه هوشمند عضو حداقل یک یا چند شبکه اجتماعی هستند و از این طریق با دوستانشان در ارتباط هستند. بعضی از افراد در شبکه‌های اجتماعی‌شان از عکس‌های شخصی استفاده می‌کنند و قطعا تمایلی به دیده شدن این عکس‌ها توسط افرادی به‌جز مخاطبان خود ندارند. برقراری تماس از روش معمولی و غیر امن می‌تواند باعث شود افراد به شماره تلفن و در نتیجه حساب‌های کاربری شخص تماس گیرنده دسترسی پیدا کنند و مزاحمت‌های احتمالی را در پی داشته باشد.

برای درک بهتر عملکرد این سرویس توجه شما را به مثال زیر جلب می‌کنیم:

پس از اجرا و راه‌اندازی تاکسی تلفنی‌های هوشمند گزارش‌های زیادی مبنی بر ایجاد مزاحمت توسط رانندگان برخی از این سرویس‌ها برای مسافران خانم منتشر شد و به همین علت برخی از تاکسی سرویس‌های هوشمند امکان تماس امن را برای ارتباط بین مسافران و رانندگان فعال کرده‌اند، بدین صورت که راننده و مسافر بدون دیدن شماره تلفن همدیگر و از طریق یک تلفن ثابت باهم تماس برقرار می‌کنند.

بدیهی است که استفاده از این سرویس (تماس امن) در تمامی کسب‌وکارهایی که وابسته به برقراری تماس تلفنی هستند میزان رضایت کاربر از سرویس ارائه شده را تا حدود زیادی افزایش می‌دهد و دغدغه و نگرانی سرویس دهنده را تا میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد، چرا که با کاهش شکایات احتمالی مشتریان، سرویس‌دهنده قادر است وقت و انرژی خود را بر سایر جنبه‌های کار متمرکز سازد و در نتیجه عملکرد کلی را به طرز قابل توجهی بهبود بخشد.

آوانک اپراتور پیشگام پیام صوتی و نماینده رسمی مخابرات هم اکنون قادر به ارائه این سرویس به کسب وکارها است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سرویس جدید آوانک می‌توانید از راه‌های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

1- مراجعه به وب‌سایت آوانک

2- ارسال پیام به ادمین کانال تلگرام آوانک به آدرس @Myavanak

  • ۰
  • ۰

تماس با حسابداری Mate قدرت صنعتی، سریع و قابل اعتماد تماس بسته نرم افزار حسابداری برای نظارت و گزارش فعالیت تماس تلفنی است. تماس با همسر حسابداری را می توان عملا در هر شرکت از جمله مهمان نوازی، خرده فروشی، سازمان های دولتی، کارگزاران، شرکت های حرفه ای، بانک ها و دانشگاه ها مستقر شده است. منگرهای مخابراتی تخصیص هزینه های مخابراتی به بخش های مختلف یا مراکز هزینه یا افراد را به طور فزاینده ای دشوار می بینند. این راه حل مدیریت از راه دور اتهامات را مشخص خواهد کرد، سوء استفاده را برجسته و بهره وری را افزایش خواهد داد.
تماس با همسر حسابداری می تواند تماس های ورودی و خروجی در زمان واقعی نظارت. آلارم ها و گزارش ها را می توان برای اطلاع رسانی اضطراری ۹۱۱، تقلب عوارض یا گزارش سوء استفاده برنامه ریزی کرد. یک پایگاه داده تماس ساخته شده می تواند مورد استفاده قرار گیرد به سرعت شناسایی تمام تماس های ساخته شده به / از یک شماره تلفن خاص و برچسب به عنوان شخصی و یا کسب و کار مربوط.

تماس با نرم افزار حسابداری از شما نیاز به یک گزارش کوتاه در 20 تماس است که طولانی ترین برای یک دوره داده شده به طول انجامید؟ می خواهید بدانید گران ترین 20 تماس چه هستند و یا کدام اعداد در این شرکت اغلب نامیده می شد؟ با تماس با همسر حسابداری، تمام اطلاعات بالا فقط یک کلیک دور است.

با ویژگی های پیشرفته مانند پشتیبانی از حامل های متعدد، ارتباط با KSU، PABX یا سرورهای VoIP، پشتیبانی پروتکل های متعدد (سریال، telnet، ODBC، فایل و بیشتر)، کد حساب / پین کد برای کاربران رومینگ، تماس حسابداری Mate پیشرفته ترین سیستم حسابداری تماس در دسترس است.

این نرم افزار دارای کتابخانه ای از رانندگان جاوا اسکریپت طراحی شده برای ترجمه اطلاعات ضبط جزئیات تماس (CDR) از تقریبا تمام تولید کنندگان عمده از جمله ستاره، آلکاتل، آوایا، سیسکو، NEC، نورتل، میتل، سامسونگ، زیدنس، پاناسونیک و بیشتر.

تماس با حسابداری Mate تنها نرم افزار حسابداری تماس در بازار امروز به طور کامل مبتنی بر مرورگر وب و خود شامل است. هیچ نصب و پیکربندی پیچیده ای از IIS یا آپاچی وجود دارد.

ما شما را تشویق به نگاهی به ویژگی های همسر حسابداری تماس بگیرید، پیش نمایش آخرین بروشور ما، سعی کنید دانلود رایگان ما و یا خرید خود را بسیار خود را "همسر".

  • ۰
  • ۰

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید برای اکثر شرکت ها داشته باشد. آنها اجازه می دهد برای نگه داشتن، دسترسی، و مدیریت داده های فروش ضروری و انجام بسیار بیشتر است.

من شرط می بندم بسیاری از شرکت ها و صاحبان کسب و کار در مورد توسعه سفارشی CRM حداقل یک بار فکر کرده اند. اگر شما یکی از آنها، آن زمان برای یادگیری چگونه به CRM خود را.

در این مقاله، من می خواهم به اشاره چگونه توسعه CRM سفارشی می تواند پول خود را در دراز مدت صرفه جویی و آنچه در واقع طول می کشد برای ساخت CRM خود را از ابتدا (از زمان و چشم انداز پول).

مزایای توسعه CRM سفارشی
اولین سوال برای پاسخ به این است که چرا شما نیاز به ساخت CRM از ابتدا به جای استفاده از راه حل های کلید در دست؟

چهار دلیل اصلی که چرا شرکت ها انتخاب توسعه CRM سفارشی بیش از راه حل های کلید در دست مانند HubSpot یا Salesforce وجود دارد.

 

1. رفتن در خط با رشد
هر نرم افزار در ابتدا خوب به نظر می رسد. اما تنها برخی به اندازه کافی همه کاره برای ارائه آنچه شرکت های در حال رشد سریع نیاز دارند. و حتی ممکن است همه چیز را برای کار موثر در حوزه کسب و کار خود را داشته باشد.

توسعه دهندگان CRM اغلب راه حل های خارج از جعبه خود را با یک بار از ویژگی های بسته بندی. بسیاری از آن ها بر پوشش مخاطبان بزرگتر تمرکز می کنند. این باعث می شود رابط کمتر شهودی و به ارمغان می آورد مشکلات با آموزش کارکنان.

راه حل های CRM از فروشندگان تنها باید شامل آن ویژگی های شما نیاز دارید. در غیر این صورت ممکن است پول زیادی را صرف سفارشی سازی و آموزش کارکنان کنید.

هزینه های سفارشی سازی و آموزش کارکنان باید در هنگام انتخاب یک فروشنده CRM در نظر گرفته شود. اینها سرمایه گذاری های بلند مدت هستند که شما هم هزینه آن را می پردازید. راه حل های سفارشی از این لحاظ کامل هستند. آنها فقط آن ویژگی های شما درخواست و طراحی شده به گردش کار خود را جا.

اما وجود دارد. این به شما یک پنی زیبا برای ساخت و حفظ راه حل سفارشی هزینه. در سمت تلنگر، آن را نوع تقویت کننده کمک به موثرتر و کسب درآمد بیشتر اگر همه درست انجام می شود. به آن به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز فکر کنید.

2. بهبود گردش کار
ساخت CRM از ابتدا می تواند خوب تر به کسب و کار انجام دهد. این به خصوص دیده می شود زمانی که شما آن را در بخش های مختلف ترکیب.

ویژگی های سیستم CRM خارج از جعبه به طور معمول برای یک بخش خاص مانند فروش یا بازاریابی طراحی شده است. اگر شما تصمیم به CRM خود را از ابتدا، آن را شما که انتخاب کنید چه بخش به تمرکز بر روی.


آیا نیاز به CRM برای تجارت الکترونیکی؟ یاد بگیرید چه چیزی لازم است برای ایجاد یک راه حل برای این دامنه کسب و کار.

ادغام با خدمات شخص ثالث جنبه دیگری است که گردش کار را بهبود می بخشد. بیایید بگوییم فرایندهای یک شرکت در اطراف اسلک و دراپ بااکس ساخته شده است. شما ممکن است مشکلات در تلاش برای آنها را با CRMs کلید در دست کار راه شما می خواهید مواجه.

و برعکس، با راه حل های سفارشی نسبتا آسان است. شما یک انتقال داده صاف از یک بخش به بخش دیگر دریافت می کنید.

 

3. گرفتن راه حل مقیاس پذیر
CRM می تواند به عنوان نرم افزار مستقل کار می کنند و یا تبدیل به یک پایه برای نرم افزار سازمانی خود را. شما می توانید از آن برای ساخت برنامه های کاربردی اضافی برای بخش های مختلف با یک پایگاه داده واحد استفاده کنید.

برای ساخت این ترفند با راه حل های کلید در دست، شما نیاز به پیدا کردن یک فروشنده با API باز برای توسعه دهندگان. و سپس برای هر کاربر در یک سیستم و هر برنامه اضافی شما در آن اضافه کنید پرداخت.

ساخت یک سیستم CRM برای یک شرکت، شما می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید. مقیاس آن را در صورت نیاز و تغییر آن. اما، شما برای خدمات توسعه وب پرداخت خواهد شد.

  • ۰
  • ۰

خلاصه پست:

پیدا کردن مشتریان برای کسب و کار شما آسان نیست. و هنگامی که شما آنها را پیدا کنید، یک چالش دیگر وجود دارد – ایجاد و حفظ روابط قوی با آنها.
نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا ارتباطات خود را متمرکز، بهینه سازی و ساده سازی کنید. هر چه مشتریان خود را بهتر بشناسید روابط شما با آنها قوی تر خواهد بود.
در اینجا، ما به اشتراک گذاری 6 مزایای CRM است که تمرکز بر مناطق کلیدی رابطه با مشتری، اجازه می دهد شما را به ارائه تعاملات با کیفیت بالا، سازگار و به موقع با مشتریان خود.
همه ما در مورد CRM شنیده ایم، که مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است.

مشتریان مهم هستند به عنوان هیچ کسب و کار بدون پایه مشتری خود وجود دارد. و البته نحوه مدیریت یک شرکت پایگاه داده مشتری خود موفقیت کسب و کار خود را تعیین می کند.

اما، بیایید در مورد "R" در "CRM" صحبت کنید.

روابط ، تا کنون ، مهم ترین بخش از مخفف مرسوم ، مد روز -- CRM.

چرا? از آنجا که روابط یک پل بین ارائه کسب و کار شما و نیازهای مشتری شما است.

در واقع اکثریت کسب و کارهایی که اتخاذ یک سیستم CRM را در نظر می گیرد، در درجه اول به دنبال راهی برای بهبود کیفیت و قوام روابط خود با مشتریان و ایجاد وفاداری مشتری هستند.

این بدان معنی است که آنها می خواهند برای بهبود فرایندهای اصلی کسب و کار خود را - مدیریت اطلاعات تماس و ساده سازی روابط خود را با مشتریان.

بر اساس مشاوره نرم افزار، مدیریت تماس ویژگی شماره یک است که توسط ۸۸٪ کاربران CRM درخواست می شود و به دنبال آن توانایی ردیابی تعاملات مشتری (۸۰٪) و برنامه ریزی وظایف و راه اندازی یادآوری (75٪).

بالا درخواست CRM ویژگی های نرم افزار

با این حال ، هنگامی که توصیف مزایای یک نرم افزار CRM ، اغلب "ایوانجلیست CRM" تمایل به تمرکز بر روی چگونه سیستم می تواند به شما کمک کند افزایش درآمد ، مدیریت خط لوله فروش خود را ، گرفتن و پرورش منجر ، ارسال کمپین های بازاریابی بهتر ، مدیریت تیم خود را ، اجرای گزارش خدمات به مشتریان ، و حتی تجزیه و تحلیل داده ها.

و آنها 100 ٪ درست -- سیستم CRM خوب کمک می کند تا شما را انجام دهد که همه!

ولی... به نظر می رسد مانند آنها موفق به متوجه فیل در اتاق - آنها صرف زمان کمی پرداختن به عظمت CRM اساسی (در عین حال کلیدی) قابلیت – مدیریت تماس!

روابط بهتر = رضایت مشتری بالاتر
همانطور که شرکت شما رشد می کند، پایگاه داده مشتری خود را نیز.

در نهایت تمرکز و ساده سازی ارتباطات خود با مشتریان، چه بالقوه و چه موجود، بیشتر و دشوارتر می شود.

مکالمات مهم در ایمیل ها پنهان, پراکنده در اطراف در صفحات گسترده, از دست رفته در یادداشت های پس از آن, منجر به تعاملات وصله ای و ناهماهنگ با مشتریان.

همه این منجر به -- به سادگی و آشکارا -- شما از دست دادن پول.

اما، نگران نباش!

مطالعات نشان می دهد که پاسخ به این مشکل می تواند یک سیستم CRM باشد.

یک گزارش توسط مشاوره نرم افزار ادعا می کند که 74٪ از تمام پذیرندگان CRM متوجه شد که CRM "ارائه دسترسی بهبود یافته به داده های مشتری"; در همین حال 61 درصد از توزیع کنندگان فروش ادعا کردند CRM به آنها اجازه دسترسی آسان تر به اطلاعات و داده های کلیدی مشتری را می دهد.

مطالعه ای که توسط کاپترا انجام شد، نشان داد که ۴۷٪ کاربران CRM ادعا کردند که حفظ و رضایت مشتری به طور قابل توجهی تحت تأثیر استفاده از یک سیستم CRM قرار گرفته است.