نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

  • ۰
  • ۰

هنگامی که اکثر مردم از CRM فکر می کنم، آنها از یک مکان برای ذخیره تمام اطلاعات مشتری خود فکر می کنم. و در حالی که آن را آسان برای گرفتار شدن در پیاده سازی ، هزینه و سفارشی سازی ، کلید CRM در داده های آن است -- و داده های قابل عمل است.

این داده های قدرتمند به شما اجازه می دهد تا فروش بیشتری برای کسب و کار خود را دریافت کنید.

سه راه ممکن برای افزایش درآمد برای کسب و کار شما وجود دارد:

افزایش تعداد افرادی که خرید
افزایش ارزش سفارش به طور متوسط در هر خرید
افزایش تعداد خرید


اگر شما مانند اکثر کسب و کار، شما تنها با تمرکز بر یکی از اول - پیدا کردن و جذب مشتریان جدید است. به منظور رسیدن به مشتریان جدید، بازاریابی بر فعالیت هایی تمرکز خواهد کرد که شامل بازاریابی محتوا، بهینه سازی موتور جستجو و تبلیغات بنر است در حالی که تیم های فروش از قالب های ایمیل برای آینده نگری، یا تماس سرد استفاده می کنند.

تمرکز بر روی مشتریان جدید چیز بدی نیست؛ این فقط این است که آن را واقعا گران قیمت و سخت ترین از هر سه. در این وبلاگ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه شما می توانید فروش و درآمد با استفاده از داده های مشتری برای افزایش ارزش سفارش متوسط و تعداد خرید از مشتریان خود را رشد دهد.

چگونه نرم افزار CRM می تواند به شما کمک کند افزایش ارزش سفارش به طور متوسط
بدیهی است که اگر برخی از مشتریان بیش از میانگین ارزش سفارش خریداری کنند که فروش شما افزایش خواهد یافت. بنابراین باید به آنها فرصت دهید تا این کار را به شیوه ای مقاومت ناپذیر انجام دهند. و این جایی است که شما می توانید نرم افزار CRM خود را برای کمک به شما upsell استفاده کنید.

مرحله 1: Upsell بلافاصله
بهترین فروش ها محصولات یا خدماتی هستند که مکمل محصول اولیه شما هستند، و منطقی هستند که با هم بروند. به عنوان مثال وقتی یک جفت کفش جدید خرید می کنید، دستیار فروش خواهد پرسید که آیا می خواهید لهستانی کفش ویژه ای بخرید - این نمونه ای از پرفروش شدن بلافاصله است. مثال دیگر این است که وقتی روسری می خرید؛ این نسبتا محتمل است که شما یک جفت دستکش و کلاه برای مطابقت با بیش از حد نیاز دارند.

استفاده از نرم افزار CRM خود را برای کمک به شما بلافاصله ارائه پیشنهاد upsell به مشتری. هنگامی که خرید شده است توسط یک مشتری ساخته شده است، استفاده از سابقه خرید خود را به ارائه محصولات مرتبط است که آنها هنوز خریداری نشده است، چه محصولات مربوط به آن، محصولات توصیه می شود و یا محصولات آنچه که مشتری "ممکن است علاقه مند".

مرحله 2 : Upsell بعد در
راه دوم برای افزایش اندازه ارزش سفارش به طور متوسط این است که ارائه مشتری با فروش بیشتر پایین چرخه خرید، پس از خرید اولیه شده است در حال استفاده برای برخی از زمان.

اگر چه این شبیه به فرکانس خرید است، اما به این معنا متفاوت است که به جای خرید دوباره همان محصول، شما در حال ارائه یک نسخه بزرگتر، بهتر، سریع تر به محصول است. نرم افزار CRM خود را به شما خواهد گفت که چه محصول مشتری است، چه مدت آنها تا به حال محصول و اگر شما می دانید طول عمر انتظار می رود مفید بودن محصول خود را، شما پس از آن می توانید مشتری در زمان مناسب فروش.

به عنوان مثال شرکتی که شامپو می فروشد می داند که پس از دو ماه، مشتری نیاز به خرید دوباره آن خواهد داشت. ارائه مشتری با استفاده از محصول لذت می برد، این شرکت می تواند یک پیشنهاد جدید است که شامل هر دو شامپو و نرم کننده تطبیق ترویج.

این یک فروش و افزایش ارزش سفارش اصلی است، و همه آن را از طریق نرم افزار CRM است که نگه می دارد پیگیری که در آن در طول عمر روند فروش مشتری است، و در نتیجه فراهم می کند یک فرصت مربوط و به موقع فروش به دست آورد.

چگونه نرم افزار CRM می تواند به شما کمک کند افزایش ارزش سفارش به طور متوسط

چگونه نرم افزار CRM می تواند به شما کمک کند افزایش فرکانس خرید
مربوط به فروش در مرحله بعد است که قادر به افزایش فرکانس خرید است که مشتری شما می سازد. این برای تلفن های موبایل ساده است ، اما ، اگر شما افزایش می دهد که چگونه اغلب یک مشتری می سازد خرید با شما ، فروش خود را افزایش خواهد داد.
 


به این فکر کنید که هر چند وقت یکبار با مشتریان موجود خود ارتباط برقرار می کنید. آیا هفته ای یک بار با آنها ارتباط برقرار می کنید، یا حتی یک بار در ماه؟

این ممکن است آشکار به نظر می رسد اما, دیگر شما بدون برقراری ارتباط با مشتریان خود بروید, کمتر احتمال دارد که آنها را از شما خرید. تا زمانی که شما می توانید یک رابطه با مشتریان خود را حفظ, آن خواهد بود کسب و کار خود را آنها از زمانی که آنها نیاز به محصولات دوباره فکر می کنم.

نرم افزار CRM شما به شما این فرصت را می دهد تا جزئیات مشتری خود را جمع آوری کنید؛ استفاده از این جزئیات برای حفظ رابطه با آنها، و ارائه اطلاعات مفید و مربوطه به طوری که شما می توانید فرکانس خرید را افزایش دهد.

استفاده از بازاریابی ایمیل به ارائه می دهد ، تبلیغات و معاملات ویژه
یک راه عالی برای افزایش هر چند وقت یکبار مشتریان خود را از شما خرید با استفاده از بازاریابی ایمیل برای ارسال پیشنهادات و تبلیغات است.

با ترویج ارائه می دهد جدید به مشتریان خود، شما باعث آنها را به فکر می کنم در مورد اینکه آیا آنچه می خواهید آنچه شما ارائه می دهند. و فقط با فکر کردن به این پیشنهاد، شما به خودتان این فرصت را می دهید که فروش بیشتری نسبت به اینکه اصلا چیزی ارائه نداده باشید، دریافت کنید.

اطمینان حاصل کنید که شما در حال ارائه ارائه می دهد به پایگاه داده CRM خود را، و استفاده از نرم افزار CRM خود را به بخش مشتریان خود را به منظور ارائه یک پیشنهاد مربوطه به هر مشتری. با این کار، شما به خودتان بهترین امکان را می دهید تا فرکانس فروش خود را افزایش دهید.

فروش به مشتریان موجود آسان تر از مشتریان جدید است
اگر مشتری یک محصول یا سرویس را دوست داشته باشد، احتمال خرید دوباره از شما بسیار بیشتر است. و آنها بسیار بیشتر احتمال دارد که به کسب و کار شما در مقایسه با فردی که قبلا به کسب و کار شما معرفی نشده است اعتماد کنند.

این طبیعی است. تو رابطه ای رو برقرار کردی که بر اساس اعتماد ساخته شده

همچنین به همین دلیل است که فروش آن به یک مشتری جدید بسیار گران تر از مقایسه با یک مشتری موجود است.

فروش به مشتریان موجود آسان تر از مشتریان جدید است

و آن را با آن دسته از مشتریان است که شما به طور طبیعی راحت تر با. مشتریان موجود بسیار بازتر به خرید از کسب و کار خود را برای بار دوم یا سوم، که باعث می شود آن را بسیار آسان تر به فروش محصول خود را به آنها.

این جایی است که نرم افزار CRM شما واقعا می تواند به افزایش درآمد شما کمک کند. به همین دلیل است که شما نرم افزار CRM در درجه اول، درست است؟

شما می خواهید قادر به بازار به مشتریان موجود خود را در راه است که مربوط به آنها و موثر از نظر فروش برای شما.

 

نتیجه:


CRM اوج در قلب هر کسب و کار است.

استفاده از نرم افزار CRM برای افزایش فرصت های فروش با مشتریان، افزایش فرکانس خرید و ارزش سفارش به طور متوسط به شما بازگشت سالم در سرمایه گذاری CRM خود را.

در حالی که رقبای شما بودجه های بازاریابی خود را صرف کسب مشتریان جدید می کنند، شما می توانید از مواد مخفی CRM و داده های آن برای افزایش درآمد استفاده کنید.

چگونه فروش و درآمد کسب و کار خود را رشد می دهید؟

با گذاشتن نظر زیر به من اطلاع دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده از CRM برای افزایش درآمد، به وب سایت اوج مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.