نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

۱ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سلام! از آنجا که ما در سفر دادن گفتمان های فن آوری آغاز شده است، این یکی برای کسب و کار است که دقیقا به نام حفظ مشتری کوپید نیست.

سوال اول، کدام بخش یک مشتری را حفظ می کند و به ایجاد روابط مشتری سنگ جامد کمک می کند؟ بخش فروش، بخش ارتباط با مشتری، چندین نام، درسته. و چگونه آنها از تکنولوژی برای بهبود کاری که انجام می دهند استفاده می کنند؟ اون "سی آر ام" ه.

حالا، آخرین سوال، چگونه این سیستم های CRM یک کسب و کار را قادر می سازد تا عملکرد خود را بهبود بخشد؟

این چیزی است که این وبلاگ در مورد. ما مزایای استفاده از یک نرم افزار CRM که به نوبه خود به شما کمک می کند تا برای افزایش عملکرد کسب و کار خود را مشخص شده است.

سیستم های CRM اجازه می دهد تا به طور مثبت با مشتریان بیشتر و بیشتر درگیر و رقابتی در محیط کسب و کار cutthroat معاصر باقی می ماند. این سیستم ها اغلب مجهز به ابزارهایی برای نظارت بر تعامل، ضبط اطلاعات تماس و همچنین ردیابی فعالیت مشتری هستند. نرم افزار CRM شناخته شده است برای بهبود تولید سرب و حفظ مشتری. قابلیت های اتوماسیون ارائه شده توسط راه حل های نرم افزاری CRM uncanny است. کاربران به راحتی می توانند زمان صرف شده در کارهای خسته کننده دستی را کاهش دهند و بر اولویت های دیگر تمرکز کنند.

به غیر از تجربه مشتری، شرکت ها می توانند از این پلت فرم برای مدیریت تماس، پرورش سرب، پیش بینی فروش، و بازاریابی ایمیل استفاده کنند. اهمیت خدمات به مشتریان با کیفیت برای هر کسی که صاحب یک کسب و کار شناخته شده است. مشتری راضی به شما کمک می کند تا در افزایش درآمد و کاهش churn مشتری برای کسب و کار شما.

CRM یک ژاکت مستقیم نجات دهنده رابطه مشتری برای کسب و کار از اندازه ها و انواع متنوع است. این کمک می کند تا کسب و کار به ایجاد روابط قوی با مشتریان خود را همراه با جریان گردش کار فروش. شما به راحتی می توانید فرایندهای فروش خود را با چنین نرم افزار جامع است که فرایندهای فروش پایان به پایان را پوشش می دهد شتاب.

برای راضی نگه داشتن مشتریان خود، شما باید مدیریت ارتباط با مشتری خود را کاملا مکرر بهینه سازی به عنوان این است که به عنوان فعالیت های بسیار مهم ترین برای کسب و کار این روزها طبقه بندی شده است. در اینجا ما در حال شکستن 5 مزایای است که شما لذت ببرید در حالی که با استفاده از یک نرم افزار CRM.

1. عملکرد فروش بهتر
ما در حال حاضر این به عنوان طبقه بندی شده ترین و سودآور ترین سود داشتن نرم افزار CRM در هیئت مدیره ذکر شده است. نرم افزار CRM شما را قادر می سازد به مقیاس پایین زمان هدر رفته در چشم انداز زیر و به دنبال کیفیت بتن منجر تنها. به این ترتیب چرخه فروش خود را به شدت کاهش می یابد که منجر به بهبود نرخ برنده. جذاب! راست?

بهترین CRM همچنین اجازه می دهد تا شما را به بررسی تاریخ خرید مشتری و به رسمیت شناختن فرصت های فروش بالا، منجر بالقوه، و مشتریان تکراری. همچنین، شما می توانید وفادارترین مشتریان خود را شناسایی کنید. با لیست در دست شما، شما به راحتی می توانید یک سیستم پاداش مشتری است که همچنین توسط CRM تسهیل ایجاد کنید. آخرین اما نه حداقل، شما می توانید یک برنامه ارتباطی شخصی برای افزایش تعامل و تبدیل با CRM ایجاد کنید. در صورتی که، برخی از ناهنجاری در دست زدن به مشتری مانند ایمیل یا تماس بی پاسخ وجود دارد، می توان آن را به راحتی تشخیص داد و خطاب نیز هست.

2. افزایش بهره وری و سودآوری
به دنیای کارایی عملیاتی با نرم افزار CRM خوش آمدید. با تماس های مشتریان ریختن در مورد شکایت، شکایت، و یا کمک، یک نرم افزار CRM کمک می کند تا یک حرفه ای فروش به سرعت ارائه کمک های مورد نظر به مشتری است. این است که به آسانی به عنوان حقایق Googling، همه شما نیاز به یک کلمه کلیدی و یا در این مورد یک شماره سریال محصول است. با شماره دنباله محصول، افسر می تواند به سرعت به پایگاه داده لجستیک برای دسته های معیوب دسترسی داشته باشد. در همین حال ، بخش لجستیک صمیمی را به جایگزینی مورد نظر و بخش مالی محاسبات و دادن اثر پیامدهای هزینه های لازم است.

علاوه بر این، تعامل مشتری مانند تماس ها و ایمیل ها را می توان برای ارتباط بخش ردیابی و می تواند به بخش مناسب برای بلافاصله ارائه کمک های مورد نظر تغییر مسیر. به این ترتیب بهترین انجام اجرایی مراقبت از مشتری را می توان شناسایی و پاداش به عنوان در عملکرد خود را.

اشکال دیگری از کارایی نیز وجود دارد که شامل کاهش چشمگیر هزینه های متحمل شده برای آموزش کارکنان جدید با ابزارهای CRM کاربرپسند است که در دقایقی قابل استقرار هستند.

CRM ادغام فرایندهای کسب و کار اصلی مانند فروش، موجودی، و حسابداری برای ارائه یک خط لوله بدون درز و اجتناب از دو برابر شدن وظایف. تمام رویدادها، قراردادها، پروژه ها و محصولات زمینه ای به نرم افزار CRM واحد برای یک چرخش صاف یکپارچه شده اند.

3. تصمیم گیری سریع تر
با CRM، شما می توانید بینش از داده های در محل و زمان واقعی حذف کنید. این امر یک مدیر را قادر می سازد تا بلافاصله عمل کند تا به روندهای بازار واکنش نشان دهد. همچنین، آن را ارائه می دهد مزیت به شرکت که در آن می تواند خوب لحن استراتژی ها و تاکتیک های خود را حق دور به اهرم فرصت بازار و یا جلوگیری از از دست دادن قابل پیش بینی است.


به عنوان مثال، بخش موجودی سطح موجودی پایین را در CRM به روز کرد. این نشانه ای برای سفارشات خرید آینده نگر است, شما می توانید بازار برای قیمت های پایین به جای سفارشات فله سنج و صرفه جویی در هزینه های موجودی تا حد زیادی. مثال دیگر این است که با ورودی بخش فروش، شما می توانید مشتریان خود را به گروه طبقه بندی کنید. بر اساس آن، تعامل شخصی می تواند به مشتریان وفادار و تکراری شما ارائه شود. تخفیف ها و پاداش های سریع نیز می تواند بر اساس پایگاه داده ارائه شود.

4. امنیت داده های قوی
CRM یک عملیات کانال واحد را تسهیل می کند که به این معنی است که شما می توانید امور مالی، زیرساخت های سرمایه و منابع انسانی خود را در یک پایگاه داده ادغام کنید. این امر امکانات نقض احتمالی در سیستم را کاهش می دهد. در بهترین سیستم های CRM، شما می توانید زبانه ها که در آن کارمند می تواند دسترسی به داده ها و اطمینان از تنها کارکنان مجاز برای دسترسی به پایگاه داده نگه دارید. امنیت داده ها از این طریق دست نخورده باقی می ماند.

5. تحرک بهینه
با فناوری های تلفن همراه، مدیران میدانی به راحتی می توانند به پایگاه داده از راه دور برای خریدها، اطلاعات شخصی مشتری، اطلاعات محصول، و برنامه های تحویل دسترسی داشته باشند. CRM تلفن همراه بهره وری نیروی فروش را 26.4 درصد افزایش داده است. تحرک فروش یک عامل ضروری برای بهبود بهره وری نیروی فروش است. با CRM، یک مجری فروش می تواند به جزئیات در نقطه دسترسی داشته باشد و فوراً تصمیم بگیرد.

همچنین، چرخه فروش را می توان فوق العاده با کمک نرم افزار CRM قطع کرد. به عنوان مثال ، اجرایی زمینه بلافاصله می تواند نقل قول پس از pitching مشتری آینده نگر و ورود به جزئیات خود را دریافت خواهید کرد. این پشتیبانی توسط دفتر پشت ارائه شده است که بلافاصله پردازش پرس و جو تولید شده توسط اجرایی زمینه و تحکیم نقل قول بر این اساس.

چندین برنامه کاربردی زمینه دیگر برای CRM تلفن همراه مانند چک کردن محدودیت های اعتباری مشتری، چک کردن موجودی در زمان واقعی، اطلاع رسانی برای اقلام خارج از سهام و سرعت چرخه تصویب از دقیقه به روز وجود دارد.

فکر گرفتن نرم افزار CRM سفارشی خود را؟ در حال حاضر مجموعه ای از حرفه ای بسیار ماهر در تیم ما که تخصص در توسعه CRM سفارشی برگزار می شود. جزئیات تماس خود را در اینجا رها کنید و اجرایی ما به زودی به شما برمی گردد.