نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

  • ۰
  • ۰

داشتن مشغله کاری زیاد باعث میشود که در طول روز انجام بسیاری از کارهای مهم را فراموش کنید. شاید از آن  دسته افرادی هستید که لیست انجام امور روزانه دارید اما همیشه یادتان میرود لیست را همراه خود بردارید، یا مثلا تقویم جیبی دارید که مطالب مهم را در آن یادداشت میکنید اما اغلب آن را در محل کار، اتوبوس یا جیب یکی از کیفهایتان جا میگذارید. 
 
اگر جواب مثبت است تنها راه حل مشکل شما استفاده از برنامههای موبایلی برنامهریزی روزانه است، به این ترتیب فهرست کارهای روزانه را همیشه همراه خود دارید و میتوانید هر زمان که مایل هستید آن را چک کنید. با ما همراه باشید تا معروفترین برنامههای نرم افزاری اندرویدی برنامهریزی روزانه را به شما معرفی کنیم.


چرا برنامه های نرم افزاری را انتخاب کنیم؟
فرض کنید ماه آینده یک قرار کاری مهم دارید، یا چند هفته بعد باید کار مهمی را انجام دهید، در این موارد ممکن است حتی علامت زدن در تقویم و یا یادداشت کردن در دفتر برنامهریزی هم ریسک فراموشی را به همراه دارد، شما یک وسیله یا ابزار کاربردی نیاز دارید که زمان رسیدن این رویداد را به شما اطلاع دهد و به عبارتی سر رسید امور را به شما گوشزد کند.
برای انجام این کارها حتی تقویمهای ساده تلفن همراه میتوانند کمک کننده باشند اما باید بدانید که این تقویمها جز اعلام سررسید امور برنامهریزی و یا تهیه لیست امور روزانه آپشن دیگری در اختیار شما قرار نمیدهد. بنابراین نیاز به برنامههای پیشرفتهتری دارید، این برنامه ها با نام نرم افزارهای برنامهریزی شخصی شناخته میشوند. 
اکثر این برنامهها آپشنهای زیادی را به کاربر ارائه می دهند از جمله امکان جابجایی وظایف و امور روزانه، حذف و اضافه کردن موارد جدید و امکان ویرایش، قابلیت اشتراک گذاری برنامهریزی، تنظیم برنامه جلسات کاری، دعوت از لیست مدعوین ارائه شده جهت یک رویداد به وسیله خود اپ و بدون نیاز به واسطه، امکان استفاده از نقشه، تقویم و یا امکان استفاده از بررسیهای مدیریتی روی برنامههای اعضای تعریف شده. بنابراین میتوان گفت وجود چنین نرم افزارهایی برای برنامهریزی امور روزانه و کاری بسیار مهم و کاربردی خواهد بود.

 

معرفی نرم افزارهای برنامه ریزی شخصی رایگان
حال که با مزایای کار کردن با اپلیکیشنهای مدیریت زمان و برنامهریزی شخصی آشنا شدید نوبت آن رسیده است که با تعدادی از این برنامهها آشنا شوید. این نرم افزارهای مدیریت کارهای روزانه معمولا به دو صورت رایگان و غیر رایگان وجود دارند. نرم افزارهای رایگان آپشنهای مناسبی برای انجام امور روزانه و شخصی در اختیار کاربر قرار میدهند اما در صورتی که به موارد پیشرفتهتری از امکانات برنامهریزی نیاز دارید می توانید با پرداخت هزینه اشتراک یا خرید نرم افزارهای پیشرفته برنامهریزی شخصی و مدیریت زمان از امکانات آنها بهرهمند شوید. در این بخش شما را با چند برنامه کاربردی در زمینه برنامهریزی شخصی و مدیریت کارهای روزانه آشنا میکنیم.


نرم افزار تقویم : aCalendar

این برنامه نرم افزاری یکی از محبوبترین و البته سادهترین نرم افزارهای موجود در زمینه برنامهریزی شخصی است، در این برنامه امکان استفاده از تقویم در کنار یادداشتهای روزانه، اعلان برنامهها، جابجایی آسان دادهها میان روزها، هفتهها و ماهها و همچنین امکان استفاده از برنامههای پیشرفتهتری چون امکان مدیریت جلسات اداری از جمله مواردی است که در این برنامه رایگان برای کاربران وجود دارد.


نرم افزار تقویم هوشمند: Any.Do Cal
این برنامه کاربردی مواردی فراتر از استفاده از یک تقویم ساده یا برنامهریزی دستی را در اختیار کاربر قرار میدهد، با امکان اضافه کردن اسامی از لیست مخاطبان در این تقویم هوشمند امکان برگزاری جلسات و قرارها با دعوت مستقیم از مخاطب مورد نظر با استفاده از اپ در تاریخ مقرر برای کاربر فراهم است، حتی این امکان وجود دارد که در اتصال برنامه تقویم و نقشه محل برگزاری قرار ملاقات یا جلسه نیز برای مخاطب مورد نظر ارسال شود.
این برنامه نرم افزاری با برنامه کاربردی مدیریتی Any.Do قابلیت سینک شدن دارد و میتوانید امور مربوط به اولویتهای کاری، برنامه ریزیهای شخصی و امثال آن را به راحتی میان دو برنامه تبادل کنید.


نرم افزار مدیریت پروژه: Asana
این نرم افزار کاربردی برای مدیریت پروژه است. با این نرم افزار میتوانید برای بلندمدت برنامهریزی کنید. همچنین امکان تقسیم بندی برنامهها به برنامههای کوتاه مدت وجود دارد، این برنامه را میتوانید به صورت تیمی استفاده کنید و در انجام پروژهها و پیگیری آنها به تیمهای سازمانی کمک می کند. مواردی مثل اضافه کردن و ویرایش یادداشتها،  برچسبها و پیوستها برای همه اعضای گروه و امکان اشتراکگذاری و آپلود فایلهای صوتی و تصویری از جمله موادری است که در این نرم افزار برنامهریزی امور روزانه در اختیار کاربران قرار میگیرد.


نرم افزار فهرست انجام کار: Google keep
این نرم افزار یک برنامه کاربردی کاملا جذاب است که به کاربر امکان میدهد به وسیله صوت یا تایپ برنامه روزانه خود را وارد برگههای یادداشت این نرم افزار کند. امکان جابجایی برنامهها، امکان حذف آنها و همچنین امکان الصاق تصویر و نوشته به برچسبها از جمله مواردی است که کار کردن با گوگل کیپ را جذاب و سرگرمکننده میکند. همچنین میتوانید با استفاده از این نرم افزار کاربردی گوگل برنامه ریزی روزانه داشته باشید و با استفاده از آلارم سررسید امور از زمان انجام آنها آگاه شوید. این نرم افزار در عین سادگی به راحتی شما را قادر میسازد که امور روزانه شخصی خود را برنامهریزی کرده و طبق برنامههایتان پیش بروید.


نرم افزار برنامه ریزی روزانه: Jorte Calendar & Organizer
این نرم افزار یک برنامه مبتنی بر تقویم است. استفاده از این نرم افزار برای کاربر بسیار ساده خواهد بود، این تقویم به کاربر اجازه میدهد که برای خود برنامهریزی روزانه و ماهانه داشته باشد و با انتخاب هر روز در زیر صفحه مربوط به آن روز قادر به ملاحظه تمام برنامههای مربوط به آن روز خواهید بود. این برنامه با تقویم گوگل هماهنگ است و با روش های مختلفی امکان نگاه کردن، تنظیم و بررسی کارها و امور تنظیم شده را دارا میباشد.


جمعبندی نهایی
همانطور که میبینید برنامههای زیادی وجود دارد که قابلیت نصب روی تلفن همراه را دارند، بنابراین دیگر نگران فراموش کردن وظایف و اموری که برای آنها برنامهریزی کرده اید نخواهید بود. به ویژه امکان استفاده از تقویم نرم افزارهای برنامه ریزی شخصی احتمال فراموش کردن موارد را به حداقل میرساند و میتواند شما را در اجرای برنامهها و اهدافتان به نحو احسنت یاری کند.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.