نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نرم‌افزار تماس تلفنی که گاهی به آن نرم‌افزار سانترال هم می‌گویند، حالا دیگر رفته‌رفته به بخش جدایی‌ناپذیری از کسب‌وکارها تبدیل می‌شود. واقعیت این است که هر چقدر هم بخواهیم در گفتار و نوشتار، روی میزان اهمیت کیفیت ارائه خدمات به مشتریان تأکید کنیم، باز هم حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.
تماس‌های تلفنی، معمولاً خط مقدم ارتباط و تعامل شرکت با مشتریان هستند و به همین دلیل، رقم زدن تجربه‌ای خوشایند برای مشتریان و مدیریت بهینه این تماس‌ها، نقش پررنگی در کیفیت ارائه خدمات به آن‌ها ایفا می‌کند. اینجاست که ضرورت استفاده از یک نرم‌افزار تماس تلفنی مطرح می‌شود.


نرم‌افزار تماس تلفنی یا نرم افزار گزارش و مدیریت سانترال چیست؟
نرم‌افزار تماس تلفنی، ابزاری برای ردیابی و مدیریت دقیق فرایندهای ارتباطی روزانه با مشتریان سازمان از طریق مجاری مختلف بالأخص تماس‌های تلفنی و SMS است. با استفاده از این نرم‌افزار، سازمان می‌تواند اطلاعات هر یک از تماس‌های ورودی را در یک پایگاه داده، ذخیره کند و به‌این‌ترتیب، با ایجاد پرونده‌های اختصاصی برای هر یک از مشتریان، ارتباط با آن‌ها را در دفعات بعدی، بهتر و سازمان‌یافته‌تر مدیریت نماید. امروز بسیاری از کسب‌وکارها، صرف‌نظر از اندازه سازمان یا مقیاس فعالیت، مرکز تماسشان را به این دسته از نرم‌افزارها مجهز می‌کنند تا حین ارتباط اپراتورها با مشتریان، هیچ نکته‌ مهمی از قلم نیفتد.


مزایای نرم‌افزار تماس تلفنی برای سازمان‌ها
نصب یک نرم‌افزار تماس تلفنی به‌واسطه مزایای مختلفی که دارد، بهره‌وری کلی سازمان را افزایش می‌دهد. اگر کسب‌وکار شما نیز تماس‌های تلفنی زیادی دارد، باید برای مدیریت مناسب این تماس‌ها، چاره‌ای بیندیشید و نرم‌افزار کنترل تماس تلفنی، همان ابزاری است که برای این منظور به آن نیاز دارید. برخی از مهم‌ترین مزایایی که این نرم‌افزارها به سازمان‌ها ارائه می‌دهند عبارت‌اند از:


1. کاهش چشمگیر تماس‌های تلفنی ازدست‌رفته
ازآنجاکه یکی از وظایف اصلی نرم‌افزار ثبت تماس تلفنی، جمع‌آوری منظم داده‌های مربوط به تماس‌هاست، شرکت‌ها می‌توانند با خرید و فعال‌سازی این نرم‌افزار، تعداد تماس‌های بدون پاسخ یا ازدست‌رفته را به شکل معناداری کاهش دهند. این نرم‌افزارها امکان ردیابی و مانیتورینگ تماس‌ها را برای سازمان مقدور می‌سازند و این امر، پاسخگویی سریع و رسیدگی مناسب به تماس‌ها را تضمین می‌کند.


2. مدیریت بهتر کارکنان و مشتریان
به‌واسطه جمع‌آوری مجموعه‌ای منسجم از داده‌ها، اطلاعات و آمارهای مفید توسط نرم‌افزار تماس تلفنی، سازمان می‌تواند ساعات اوج تماس‌های دریافتی و همین‌طور ساعاتی را که مشتریان کمتری با شرکت تماس می‌گیرند، شناسایی کند. این شناسایی به سازمان‌ها بالأخص آن‌هایی که تعداد کارکنان بیشتری دارند، کمک می‌کند تا بتوانند علاوه بر مدیریت بهتر تماس‌های تلفنی، استفاده بهینه‌ای از نیروی کار داشته باشند. این امر دو نتیجه مهم در پی دارد:

  • مشتریان در ساعات اوج تماس، زمان زیادی را پشت خط تلفن منتظر نمی‌مانند
  • در ساعات خلوت که تعداد تماس‌ها اندک است، ظرفیت و توانایی نیروی کار، بلااستفاده نمی‌ماند

ضمناً به‌واسطه شناسایی بازه‌های زمانی کم‌ترافیک، می‌توان از حضور تعداد زیادی از کارکنان در محیط کار نیز جلوگیری کرد و این بعضاً موجب صرفه‌جویی قابل‌توجهی در اضافه پرداخت‌های غیرضروری یک شرکت می‌شود.


3. بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان
رصد و مسیریابی تماس‌ها در نرم‌افزار تماس تلفنی، این امکان را فراهم می‌سازد که بتوان با سرعت بیشتری، مشتری را متناسب با سؤال یا مشکلی که دارد، به کارکنان یا همان کارشناسانی که صلاحیت لازم برای حل مسئله را دارند، متصل کرد. هر کارشناس به لطف بانک اطلاعاتی جامعی که این نرم‌افزارها ایجاد می‌کنند، می‌تواند به‌واسطه دسترسی سریع به تماس‌های قبلی مشتری با سازمان و مرور این سوابق، او را بهتر راهنمایی کرده و با تسریع فرایند پاسخگویی، تجربه‌ای مثبت را برای مشتری رقم بزند.


4. بهبود مدیریت عملکرد
یکی دیگر از قابلیت‌های نرم‌افزار تماس تلفنی، ضبط تماس‌های ورودی است. حالا مدیران می‌توانند به‌واسطه دسترسی به این تماس‌ها و هر آنچه در جریان مکالمه کارشناسان با مشتریان رخ داده، کیفیت عملکرد کارشناسان در پاسخگویی به مشتریان را مورد ارزیابی قرار دهند و اگر لازم بود، از طریق آموزش بیشتر یا ارائه بازخوردهای تکمیلی، این عملکرد را بهبود دهند.


با نرم‌افزار تماس پرداز اوج، یک صعود تجاری بی‌نظیر را تجربه کنید!
نرم‌افزار مدیریت تماس اوج که محصولی از شرکت داده‌پردازی آموت است، با پیش‌بینی دقیق نیازهای کسب‌وکار شما، یک پکیج استثنایی را برای مدیریت و مانیتورینگ تماس‌ها و روابط با مشتری به بازار عرضه کرده که حقیقتاً فراتر از یک بسته نرم‌افزاری عمل می‌کند. این نرم‌افزار در عین جامعیت و برخورداری از قابلیت‌های کاربردی متنوع، رابط کاربری جذابی هم دارد که تعامل با آن بسیار ساده است. قیمت مناسب این محصول در کنار قابلیت‌های کاربردی کم‌نظیری که دارد، جذابیت و ارزش خرید آن را دوچندان می‌کند.


نرم‌افزار تماس یا همان تماس پرداز اوج، در ارتباط با نوع (داخلی یا خارجی بودن)، وضعیت، تراکم، مدت و اساساً هر مشخصه دیگری که به تماس‌های ورودی سازمان مربوط باشد، بینش جامعی برایتان ایجاد می‌کند تا بتوانید با حضوری مطلوب در خط مقدم تعامل با مشتریان، کیفیت و شایستگی‌هایتان را به آن‌ها ثابت کنید.

  • ۰
  • ۰

رشد یک کسب و کار آسان نیست. اول، به یه ایده ی قابل دوام احتیاج داری. از آنجا، شما نیاز به کشف طاقچه سودآور، تعریف جمعیتی هدف و چیزی از ارزش آنها را به فروش می رسانند. این که آیا شما دستفروشی محصولات، خدمات و یا اطلاعات، گرفتن کلمه تبدیل شده است به طور فزاینده ای بار. و بدون استراتژی های بازاریابی مناسب برای سوخت رشد خود را، خروشان سود و شناور ماندن عملا غیر ممکن است.

با این حال ، شناسایی استراتژی های مناسب برای بازار کسب و کار خود را اغلب به علم موشک شبیه شده است. چگونه پیام خود را به مخاطبان مناسب می دهید و این کار را به طور موثر انجام می دهید؟ چگونه می توانم دید را افزایش دهید و افزایش فروش در حالی که حفظ سود با پیشنهاد تبدیل؟ امروز، با رقابت بسیار برای توجه ما از رسانه های اجتماعی، به بهینه سازی موتور جستجو، وبلاگ نویسی و پرداخت در هر کلیک تبلیغات، آن را آسان برای دیدن چرا بسیاری از آماده برای بیرون کشیدن موهای خود را.

حقیقت این است که آنچه شما را به این نقطه در کسب و کار به احتمال زیاد شما را به سطح بعدی. اگر احساس گیر کردن می کنید، به فرای بپیوند. اکثر کارآفرینان آنقدر مشغول کار "در" کسب و کار خود هستند که موفق به کار "بر روی" کسب و کار خود نمی شوند. به عنوان یک نتیجه از برخورد با عملیات روز به روز از یک شرکت است که شامل دست نگه داشتن مشتری، تامین زنجیره ای خواسته ها و بیشتر، ما اغلب غفلت به استفاده از استراتژی های بازاریابی مناسب است که کمک خواهد کرد که سوخت رشد کسب و کار ما است.

برای این کار چی کار میکنه؟ به عبارت ساده تر، شما باید یک قدم به عقب برای یک لحظه. شما باید به تجزیه و تحلیل و درک مکانیک اساسی پیام خود و چگونه به طور موثر رسیدن به مخاطبان بزرگتر بدون از دست دادن پیراهن خود را. راز همه اینا؟ مهم نیست که چه استراتژی بازاریابی شما استفاده کنید، اگر شما قیف فروش موثر و بهینه سازی تبدیل خود را ندارد، شما فقط خواهد شد پرتاب پول دور.
بهترین استراتژی های بازاریابی برای استفاده از چه هستند؟ 

بیشتر کسب و کارها با معما مواجه هستند. اون یه "گرفتن-22" ه. نیاز روشنی به افزایش دید برای بهبود شدید فروش وجود دارد. اما برای به دست آوردن دید بیشتر، کسب و کارها باید پول بیشتری خرج کنند. وقتی اون چاه خشک بشه، باید چیکار کنی؟

هیچ پاسخ آشکار و روشنی به آن سوال که تمام موقعیت ها را پوشش می دهد وجود ندارد. اما کارهایی وجود دارد که امروز می توان انجام داد، در حال حاضر، حتی در بودجه رشته کفش، برای رسیدن به مشتریان بیشتر بدون شکستن بانک. با این حال، همه چیز به زمان می جوشد. اگر شما فاقد پول، شما مطمئن شوید که بهتر است زمان برای قرار دادن در سهام عرق.

در هر صورت شما آن را برش، تا زمانی که اصول یک کسب و کار صدا وجود دارد و شما در حال کار خستگی ناپذیر برای ایجاد یک رابطه معتبر با مصرف کننده با صادقانه تلاش برای اضافه کردن ارزش، سپس 10 رفتن به استراتژی شما می توانید استفاده کنید به بازار هر کسب و کار آنلاین وجود دارد. 


۱- از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

شما نمی توانید رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید. اونجا جاییه که همه به اصطلاح جادو داره اتفاق میافته . برخی از کسب و کارها تنها در پشت رسانه های اجتماعی ساخته شده اند. در ابتدا می تواند ترسناک باشد. مطمئن. اما همانطور که شما ایجاد حرکت، شما ارسال در رسانه های اجتماعی برای آسان تر و آسان تر در طول زمان پیدا کنید.

البته اگر پولی برای سوزاندن داشته باشد می توانستید یک مدیر رسانه های اجتماعی هم استخدام کنید. اما اگر این کار را نکنید، فقط خودتان باشید. معتبر باشید. افکار خود را کنید. محصولات خود را ارسال کنید. ارسال هر چیزی که شما پیدا کردن مربوطه و مفید است که مخاطبان خود را یا اطلاعات بیشتر در مورد شما و کسب و کار خود را، و یا در مورد صنعت است که شما در هستند.

استفاده از پیام های مستقیم در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام و حتی اسنپ چت یا توییتر برای رسیدن به کسب و کارهای موفق دیگر و یا حتی برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه که ممکن است به دنبال محصولات و خدمات خود را. این بازاریابی بسیار قدرتمند است.

 


2. ایجاد آموزش های ویدئویی.

یکی از موثرترین راه ها برای دریافت کلمه در کسب و کار شما این است که ایجاد آموزش های ویدئویی. به مردم چیز مفیدی یاد بده . راه رفتن آنها را از طریق آن. دستاشون را بگیر . آموزش های گام به گام همه خشم هستند. هر چه در این کار بهتر هستید، و هر چه ارزش بیشتری فراهم کنید، می توانید دید خود را افزایش داده و در نهایت، فروش خود را افزایش دهد.

امروزه یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان در پشت گوگل است. هر وقت کسی می خواهد چیزی را از نظر بصری یاد بگیرد، به آنجا می رسد. شما به احتمال زیاد این کار را خودتان بارها انجام داده اید. بنابراین فقط از خودتان بپرسید آنچه شما می توانید در کسب و کار خود را تدریس است که به مصرف کنندگان کمک خواهد کرد که حل برخی از نقطه درد؟ از اول چی تو رو وارد کار کرد؟

سخت ترین قسمت؟ شنیدن صدای خودت که برگشتی و حتی خودت رو میبینی در حال حاضر، شما لازم نیست که به صورت بصری بر روی دوربین ظاهر می شود، اما شما به احتمال زیاد نیاز به شنیده می شود. تو با گذشت زمان بهش عادت میکنی . اما شما نمی توانید دید و رسیدن به یوتیوب را نادیده بگیرید بنابراین خارج شوید و امروز شروع به ساخت فیلم های معتبر و مفید کنید، در حال حاضر.

 

 

3. شروع به وبلاگ نویسی در حال حاضر.

البته، شما می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید. اگر شما یک وبلاگ برای کسب و کار خود را ندارم، پس شما نیاز به شروع یکی بلافاصله. اما شما فقط مجبور به وبلاگ در وبلاگ خود را. اکثر مردم پیدا کردن وبلاگ نویسی دنیوی به دلیل آنها فاقد دید. حقیقت این است که وبلاگ شما قرار است مانند یک بیابان بی ثمر باشد مگر اینکه بدانید چه می کنید.

اما این فقط در مورد ارسال ایده های خود را در وبلاگ خود نیست. شما باید وبلاگ نویسی اقتدار را شروع کنید. از پلتفرم هایی مانند متوسط برای ارسال محتوا استفاده کنید. پاسخ به سوالات در Quora و Reddit. یا برو اون بیرون روی سکوی نشر لینکداین اینها همه دامنه های اقتدار است که هر کسی می تواند در پست، که مخاطبان عظیم، به شما دسترسی فوری و فوری در حال حاضر.

هنگامی که شما انجام وبلاگ، اطمینان حاصل شود که شما وبلاگ به طور موثر. محتوای نازک را نکنید. به اضافه کردن ارزش فکر کنید. نگران آشکار کردن تمام اسرار کسب و کار خود را؟ نکن . مزرعه را بده . آنقدر به مردم ارزش بده که فورا ً به یک مرجع در چشمانشان تبدیل می شود. این یکی از استراتژی های قدرتمند ترین شما می توانید استفاده کنید به بازار هر کسب و کار است.

مرتبط: 5 راه برای ساخت مخاطبان برای وبلاگ شما و 10 راه برای کسب درآمد یک بار شما
4. بهینه سازی موتور جستجو را درک کنید. 

این منطقه ای از بازاریابی است که من فوق العاده پرشور در مورد است. اما این هم منطقه ای است که بسیاری از مردم به طور مرگ از آن می ترسونند. بله، سئو می تواند ترسناک باشد. اما می تواند قدرتمند هم باشد. و هنگامی که شما یاد می گیرید به اهرم آن و شما یاد می گیرید جستجوگرها راه درست، آسمان واقعا حد است.

شرکت های خارج وجود دارد که به شما یاد می دهد که چگونه به استفاده از PBNs سایه دار و طرح های لینک دیگر به "ترفند" گوگل وجود دارد. ممکن است نتایج کوتاه مدت به دست آورد، اما در دراز مدت، شما در آب گرم فرود می روید. شما نمی توانید میانبرها را با جستجوگرها. درست مثل کسب و کار، شما باید در کار و زمان قرار داده اگر شما می خواهید برای دیدن نتایج.

برخی از راهنمایی برای انجام این کار راه درست؟ کلمات کلیدی اسپم نکنید. دستها پایین . این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که اکثر مردم مرتکب می شوند. ایجاد محتوای خود را برای انسان در حالی که همچنین ادای احترام به موتورهای جستجو. اما مهمتر از آن، اطمینان حاصل کنید که هر آنچه در آن است که شما در حال انتقال بینش، جذاب، منحصر به فرد است و می افزاید: مقدار فوق العاده ای از ارزش است.

 

 

5. تاثیرگذاران اهرم.

می خواهید برای دریافت کلمه خارج وجود دارد و افزایش دید خود را در رسانه های اجتماعی بدون گرفتن سال برای ساخت مخاطبان؟ پس مطمئنا ً باید نفوذ کننده ها رو اهرم فشار بدی. اما کلید این است که تاثیرگذار درست را پیدا کنیم. لازم نیست با تاثیرگذاران با میلیون ها پیرو بروید. شما می توانید برای تاثیرگذاران خرد با ده ها هزار یا حتی صد هزار دنبال کننده انتخاب کردن.

حقه؟ پیدا کردن تاثیرگذار مناسب در طاقچه خود را به طوری که شما در حال هدف قرار دادن مخاطبان مناسب است. این فقط در مورد انتشار پیام شما نیست. این در مورد گسترش پیام خود را به پایگاه مصرف کننده مناسب است. اگر شما می توانید این کار را به درستی انجام دهید، پس شما به احتمال زیاد می توانید مخاطبان قابل ملاحظه ای برای پول نه چندان سرمایه گذاری شده زمانی که شما در مورد سود بالقوه آن می تواند بازگشت فکر می کنم برسد.

اگر سیستم های فروش و محصولات خود را در محل هستند، پس این منطقی است. اگر شما یک پیشنهاد است که به وضوح تبدیل, و آن را به سادگی در مورد دید بیشتر, سپس این است که به احتمال زیاد استراتژی بازاریابی مناسب برای شما در حال حاضر. ارزیابی وضعیت و رسیدن به تاثیرگذاران و اندازه گیری قیمت گذاری خود را. آزمایش های کوچک انجام دهید و ببینید چه چیزی کار می کند، سپس مقیاس.

 

6. ساخت آهنربا سرب بزرگ.

اثربخشی بسیار در بازاریابی واقعا جوش پایین به ایجاد آهنربا سرب بزرگ است. من متوجه شدم که آهنربای سرب مناسب ارائه شده به مخاطبان مناسب می تواند نتایج انفجاری داشته باشد. بهترین راه برای انجام این کار این است که اگر شما می توانید نقاط درد مناسب شناسایی و ارائه یک راه حل در آهنربا سرب خود را, سپس شما به خوبی در راه خود را.

مصرف کنندگان در طاقچه شما با چه مشکلی مواجه هستند؟ چی باعث شد از اول وارد کار بشی؟ این سوالات را قبل از ساخت آهنربا سرب خود را از خود بپرسید. هر چه در ابتدا مشکل یا نقاط درد را بهتر شناسایی کنید، در واقع در پرداختن به آن با یک راه حل در آهنربای سرب خود بهتر خواهید بود.

چه نوع آهنربای سرب باید بسازید؟ که یا می تواند یک کتاب، ورق تقلب، چک لیست، یک ویدیو و دیگران است. البته فقط در مورد آهنربای سرب نیست. شما باید یک صفحه فشار با کپی فروش سرسام آور برای وادار کردن مردم به رها کردن به قیف خود را. اما همه چیز با یک آهنربای سربی بزرگ شروع می شود. هر چه بهتر باشد، در رسیدن به مخاطبانتان موثرتر خواهید بود.

 

7. استفاده از تبلیغات فیس بوک با هدف گیری مجدد.

یکی از قدرتمندترین روش هایی که می توانید از آن برای بازار استفاده کنید فقط در مورد هر چیزی این روزها تبلیغات فیس بوک است. با فیس بوک می توانید به مخاطبان بسیار خاصی برسند و خیلی راحت می توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید با علاقه، سن، وضعیت روابط، موقعیت جغرافیایی، و خیلی بیشتر هدف قرار.

اما ترفند در اینجا به گرفتن نتایج بزرگ فقط در مورد کلیک ترافیک نیست. شما باید بر روی تبدیل تمرکز و هدف گیری مجدد از طریق پیکسل. اگر شما نمی دانید که چگونه برای نصب پیکسل فیس بوک در سایت خود را, سپس شما کاملا باید یاد بگیرند که چگونه برای انجام این کار در حال حاضر. حتی اگر تبلیغات فیس بوک را اجرا نمی کنید، می توانید مخاطبان خود را با پیکسل بسازید.

پیکسل ردیابی هر کسی که به سایت شما می آید، و شما می توانید مخاطبان سفارشی در اطراف آنها ساخت. به عنوان مثال ، اگر شما ارسال محتوا در مورد چگونگی یادگیری رانندگی نیمه کامیون ، و شما ردیابی بازدید کنندگان با پیکسل ، شما پس از آن می توانید بازار کامیون گواهینامه رانندگی به افرادی که در حال حاضر نشان داده اند علاقه به آن در حال حاضر به دلیل آنها بازدید که صفحه خاص. و تبدیلاتت به اوج خودت میاد.

 

8. استفاده از LinkedIn راه درست است.

آیا شما یک ویدیو در پروفایل LinkedIn خود را؟ آیا می دانستید که به راحتی می توانید یکی را اضافه کنید؟ چرا وقت نمی گیرید تا خودتان و کسب و کارتان را معرفی کنید. آن را به توضیحات پروفایل خود پیوند کنید. این یک راه آسان برای بازار منفعلانه کسب و کار شما است، و هنگامی که آن را درست انجام می شود، می تواند به نتایج تکان دهنده منجر شود.

اگر شما بسیاری از اتصالات در LinkedIn و شما واقعا ارسال در وجود دارد، شروع بلافاصله. شما می توانید به مخاطبان زیادی برسند، به خصوص هنگامی که های شما ویروسی می شوند. این مکان بسیار خوبی برای انتقال سفر کارآفرینی است. در مورد چالش هایتان صحبت کنید و داستان بگویید. هر چه داستان های شما موثرتر باشد، دسترسی بالقوه شما در هنگام ویروسی شدن بزرگتر می شود.


شما همچنین می توانید رسیدن به کسب و کارهای دیگر و همکاری با کارآفرینان هم فکر در LinkedIn. این بزرگ رفتن به منابع برای همه چیز کسب و کار و بیش از حد بسیاری از مردم نادیده گرفتن این است.

 

9. ایجاد یک برنامه وابسته.

اکثر مردم قدرت بازاریابی وابسته را درک نمی کنند. وابستگان می توانند سوخت عظیم برای رشد فراهم کنند. اما نزدیک شدن به شرکای مناسب همیشه به این راحتی ها نیست. شما باید تبدیل خوب اگر شما می خواهید وابسته بزرگتر به شما را جدی بگیرند.

من متوجه شدم که پیمایش میدان مین وابسته می تواند حیله و تزویر باشد. طول می کشد پافشاری و آن را طول می کشد grit واقعی آن را از طریق. بسیاری از ما پس از چند شکست دلسرد می شوند، اما شما نمی توانید اجازه دهید احساسات در راه زمانی که آن را به وابسته می آید. ساخت یک برنامه وابسته و شروع به رسیدن به وابسته بالقوه که می تواند به شما کمک کند.

بارهای از وب سایت های شما می توانید استفاده کنید و همچنین مانند E. برایان راس JVZoo، و یا تیم و Eileen آرایشگر ClickBank و تقاطع کمیسیون برای دریافت کلمه وجود دارد.

 

10. استفاده از ایمیل دنباله بازاریابی

بخشی از هر قیف فروش خوب است رفتن به دنباله بازاریابی ایمیل. اینها پیام های خودکاری هستند که هنگامی که در لیست شما مشترک می شوند برای کاربران بیرون می روند. از دنباله ایمیل خود برای ایجاد رابطه با مشترک استفاده کنید. معتبر و شفاف باشید. و سفرت رو منتقل کن.

از پاسخ های ایمیل و کلیک ها برای بخش بندی لیست خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر کسی روی یک لینک خاص کلیک کند، به وضوح علاقه ای به چیزی نشان داده است. برچسب که مشترک به بازار به آنها بعد. اگر کسی خرید، آنها را به عنوان یک خریدار برچسب. شناسایی خریداران خود و منافع مشترکان خود را برای بخش بندی بسیار بزرگ است.

هنگامی که شما ارسال پخش، تست تقسیم. تقسیم تست همه چیز ، در واقع ، شما واقعا هرگز نمی دانید چه خواهد بود موثر ترین تا زمانی که شما کشیدن ماشه و واقعا آن را تست کردن. این به شما کمک خواهد کرد که بفهمید مخاطبان شما به چه چیزی بهتر پاسخ می دهند و شما را به یک ارتباط دهنده بهتر، و بهتر قادر به فروش به مشتریان خود می کند.

  • ۰
  • ۰

 

شما گزینه هایی دارید که صحبت از ضبط پیام های صوتی و ارسال آنها به هر تلفن همراه یا تلفن ثابت می شود. شما می توانید پیام ها را به عنوان شوخی ضبط و ارسال کنید یا می توانید پیام های جدی ارسال کنید. نحوه رفتن شما در مورد آن بستگی به هدف دارد. وب سایت های شوخی-تماس به شما این امکان را می دهند که پیام ها را ضبط کنید یا پیام ها را دانلود کنید تا به تلفن کسی ارسال کنید. شما همچنین می توانید یک پیام ضبط شده برای کسی در صورت که شما می خواهید برای ارائه اطلاعات ارسال کنید اما مایل به صحبت کردن نیست.


گام اول
شماره گیری صوتی خود را بر روی تلفن همراه و یا تلفن همراه خود را تبلیغات تلفن ثابت

مرحله 2
ضبط را قطع کنید و کلید "#" را فشار دهید و با استفاده از صفحه کلید رمز عبور خود را وارد کنید.

مرحله 3
گزینه ای را انتخاب کنید که به شما امکان ثبت پیام را می دهد.

مرحله 4
پیام صوتی خود را که می خواهید ارسال کنید ضبط و مرور کنید.

مرحله 5
گزینه ارسال پیام را انتخاب کنید.

شماره تلفن گیرنده مورد نظر را وارد کنید و اعلان ارسال آن را دنبال کنید.

شوخی شماره گیر
گام اول
به وب سایت شوخی شماره گیر بروید.

مرحله 2
با کلیک بر روی "ارسال شوخی رایگان."

مرحله 3
کتابخانه شماره گیر شوخی را بررسی کنید و شوخی انتخاب خود را انتخاب کنید.

مرحله 4
در کد منطقه و شماره تلفنی که می خواهید پیام را به آن ارسال کنید تایپ کنید.

تاریخ و زمان ارسال پیام را انتخاب کنید و روی "پایان" کلیک کنید.

  • ۰
  • ۰

نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) یک مدل توزیع نرم افزار است که در آن یک ارائه دهنده شخص ثالث میزبان برنامه های کاربردی است و آنها را از طریق اینترنت در اختیار مشتریان قرار می دهد. SaaS یکی از سه دسته اصلی رایانش ابری، در کنار زیرساخت ها به عنوان یک سرویس و پلت فرم به عنوان یک سرویس (IaaS و PaaS) است.

SaaS ارتباط نزدیکی با ارائه دهنده خدمات برنامه (ASP) و در مدل های تحویل نرم افزار محاسبات تقاضا دارد. مدل مدیریت برنامه میزبانی شده SaaS مشابه ASP است، جایی که ارائه دهنده میزبان نرم افزار مشتری است و آن را به کاربران نهایی تأیید شده از طریق اینترنت تحویل می دهد.

در نرم افزار بر روی مدل تقاضا SaaS، ارائه دهنده به مشتریان دسترسی مبتنی بر شبکه به یک کپی واحد از یک برنامه کاربردی که ارائه دهنده به طور خاص برای توزیع SaaS ایجاد کرده است، می دهد. کد منبع برنامه برای همه مشتریان یکسان است و هنگامی که ویژگی های جدید و یا قابلیت های نورد، آنها را به همه مشتریان نورد. بسته به توافق سطح خدمات (SLA)، داده های مشتری برای هر مدل ممکن است به صورت محلی، در ابر یا هر دو به صورت محلی و در ابر ذخیره شود.

سازمان ها می توانند برنامه های کاربردی SaaS را با نرم افزارهای دیگر با استفاده از رابط های برنامه نویسی برنامه نویسی (APIs) ادغام کنند. به عنوان مثال، یک کسب و کار می تواند ابزارهای نرم افزاری خود را بنویسد و از APIs ارائه دهنده SaaS برای ادغام آن ابزارها با ارائه SaaS استفاده کند.

برنامه های کاربردی SaaS برای فناوری های کسب و کار اساسی وجود دارد، مانند ایمیل، مدیریت فروش، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی (HRM)، صورتحساب و همکاری. ارائه دهندگان پیشرو SaaS عبارتند از Salesforce، اوراکل، SAP، Intuit و مایکروسافت.

برنامه های کاربردی SaaS توسط طیف وسیعی از متخصصان فناوری فناوری انرژی و کاربران کسب و کار، و همچنین مدیران اجرایی سطح C استفاده می شود.

مزایای
SaaS نیاز سازمان ها به نصب و اجرای برنامه های کاربردی را بر روی کامپیوترهای خود یا در مراکز داده خود حذف می کند. این امر هزینه کسب سخت افزار، تأمین و نگهداری و همچنین صدور مجوز نرم افزار، نصب و پشتیبانی را از بین می برد. از دیگر مزایای مدل SaaS می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرداخت انعطاف پذیر: به جای خرید نرم افزار برای نصب, و یا سخت افزار اضافی برای حمایت از آن, مشتریان مشترک به ارائه SaaS. به طور کلی، آنها برای این سرویس به صورت ماهانه با استفاده از یک مدل پرداخت به عنوان شما بروید پرداخت. انتقال هزینه ها به هزینه عملیاتی تکراری به بسیاری از کسب و کارها اجازه می دهد تا بودجه ریزی بهتر و قابل پیش بینی تری را اعمال کنند. کاربران همچنین می توانند ارائه SaaS در هر زمان برای جلوگیری از آن هزینه های تکراری فسخ.

 


استفاده مقیاس پذیر: سرویس های ابری مانند SaaS مقیاس پذیری عمودی بالایی را ارائه می دهند که به مشتریان این گزینه را می دهد که به بیشتر، یا کمتر، خدمات یا ویژگی های روی تقاضا دسترسی داشته باشند.

به روز رسانی خودکار: به جای خرید نرم افزار جدید، مشتریان می توانند به یک ارائه دهنده SaaS تکیه کنند تا به طور خودکار به روز رسانی ها و مدیریت وصله را انجام دهند. این بیشتر کاهش می دهد بار در کارکنان اطلاعات در خانه.

قابلیت دسترسی و تداوم: از آنجا که برنامه های کاربردی SaaS از طریق اینترنت تحویل داده می شوند، کاربران می توانند از هر دستگاه و مکان فعال در اینترنت به آن ها دسترسی داشته باشند.

معایب
SaaS همچنین برخی از معایب بالقوه به شمار می رود. کسب و کارها باید به فروشندگان خارج تکیه کنند تا نرم افزار را ارائه دهند، آن نرم افزار را بالا و در حال اجرا نگه دارند، صورتحساب دقیق را ردیابی و گزارش کنند و محیطی امن برای داده های کسب و کار تسهیل کنند. مسائل می تواند زمانی به وجود بیاید که ارائه دهندگان اختلالات خدماتی را تجربه می کنند، تغییرات ناخواسته ای را به ارائه خدمات تحمیل می کنند، یا نقض امنیتی را تجربه می کنند، که همه آنها می توانند تأثیر عمیقی بر توانایی مشتریان برای استفاده از ارائه های SaaS داشته باشند. برای کاهش فعالانه این مسائل، مشتریان باید توافق سطح خدمات ارائه دهنده SaaS خود را درک کنند، و مطمئن شوید که آن را اجرا می شود.

 

  • ۰
  • ۰

آیا شما یا تیم خود را احساس نا امیدی به دلیل مقدار قریب به اتفاق از چیزهایی که باید انجام دهید؟ احتمالا ً وقت آن رسیده است که اولویت هایتان را تنظیم مجدد کنید. ممکن است بگویید «اما همه چیز در اولویت است!» این مشکل اصلی است. هنگامی که شما احساس می کنید همه چیز در اولویت است، شما سعی می کنید چند وظیفه ای و در نهایت گسترش خود را آنقدر نازک است که هیچ چیز انجام می شود، و یا حداقل به درستی انجام نمی شود.

اگر وقت استراحت داری چون خیلی سرت شلوغه واقعا باید اینکارو بکنی .

سازماندهی و اولویت بندی وظایف

نگاهی به یک لحظه برای استراحت و فکر می کنم به وضوح در مورد آنچه شما و / یا تیم خود را در تلاش برای به انجام رساندن. هنگام اولویت بندی کارها، به این فکر کنید که هدف اصلی شما چه چیزی است یا آنچه که امیدوارید نتیجه کار سخت شما خواهد بود. شما احتمالا پیدا خواهد کرد که پس از پاک کردن تمام افکار استرس زا خود را, تصویر روشن تر خواهد شد در مورد آنچه شما در واقع در تلاش برای به انجام رساندن, که به نوبه خود باعث می شود آن را آسان تر به اولویت بندی هر چیز دیگری.

 نرم افزار مدیریت کارهای اوج

 

با شناسایی اولویت های خود و سازماندهی پروژه ها یا وظایف خود بر این اساس، از هدر رفتن وقت در کارهایی که کمتر مهم هستند اجتناب خواهید کرد. همچنین به شما کمک خواهد کرد برای جلوگیری از کارهای تکراری به دلیل آنها به طور نادرست انجام شد و یا به دلیل دلیل وظیفه در طول فرایند تغییر کرد.

در اینجا برخی از راهنمایی برای کمک به تیم خود را در اولویت وظایف خود و گرفتن تیم خود را سازماندهی بنابراین شما در جاده به موفقیت بازگشت.

۱- از خود بپرسید «با  نرم افزار مدیریت کارها به کجا می خواهم بروم؟»
اولین پاسخ شما ممکن است "در تعطیلات" باشد و این ممکن است درست باشد، با این حال، این چیزی نیست که منظورم این است. بفهمید کجا میخوای با شرکتت بری . تمام پروژه ها و وظایفی را که تیمتان روی گرفتن شما کار می کند از کجا تصور می کنید؟

با ارزیابی اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود، شما قادر خواهید بود ببینید که آیا برخی از حجم کار فعلی خود را حتی ارزش قرار دادن زمان را به. همه ما در زمان در شعبده بازی یک دسته از پروژه ها به دام افتاده است چرا که ما احساس می کنیم ما "باید"، زمانی که واقعا، نتیجه تمام این پروژه ها حتی در جهت است که ما می خواهیم برای رفتن نیست. یا شاید همه آنها مرتبط هستند، اما برخی از آنها ناگهان در تصویر بزرگ کمتر مهم به نظر می رسد. شاید همه این چیزها مهم باشد اما واقعا لازم نیست در حال حاضر انجام شود.

یک لیست از تمام پروژه ها و یا "چیزهای بزرگ" شما و تیم خود را در حال کار بر روی، و کشف کردن آنچه اولویت خود را واقعا است. از اونجا، بقیه رو سفارش بده که چطور یجوری توی نقشه ی بزرگت جا میشن. احتمالا ً ترکیبی از آرامش و وضوح را احساس خواهید کرد که با هیجان و انگیزه جدید مخلوط شده است. این خوبه، به مرحله بعدی ادامه بده.

2. اشتراک گذاری با تیم شما
هنگامی که شما تا به حال لحظه ای از وضوح خود را، پر کردن تیم خود را در مورد برنامه های خود را. این برای شما یک معامله بزرگ است، شما فهمیدم که در آن شما می خواهید برای رفتن و شما می خواهید تیم خود را با شما می آیند!

الهام بخش و انگیزه تیم خود را با به اشتراک گذاشتن اهداف خود را با آنها.
توییت این

با هم به عنوان یک تیم کار کنید تا لیست اولویت های شما را در دست ب گیرید و تمام وظایف و افراد درگیر را سازماندهی کنید. شما می توانید این کار را در قالب لیست و یا دیوانه بر روی تخته سفید با برخی از نقشه برداری ذهن انجام دهد. iThoughtsHD یک برنامه سرد شما می توانید در حالی که طوفان فکری استفاده کنید.

3. ایجاد یک برنامه برای موفقیت
پس از همکاری با تیم خود برای اولویت بندی وظایف، یک طرح سازمان یافته ایجاد کنید. شناسایی که مسئول چه وظایفی، و اندازه گیری یک بازه زمانی از زمانی که آنها نیاز به انجام توسط به منظور رسیدن به هدف اصلی به موقع. این ها لازم نیست به اندازه یک نمودار گانت مفصل باشند، اما تمام تیم شما باید تصویر روشنی از آنچه باید انجام شود، کاری که مسئول آن هستند، و تا چه زمانی داشته باشند. این امر به هر فرد کمک می کند تا زمان خود را سازماندهی کند و کارها را به صورت روزانه در اولویت قرار دهد.

به هر حال ، همانطور که ما در حال حاضر ذکر نمودار Gantt ، ساز نمودار Gantt واقعا خوب است در ساخت کل تصویر روشن در مورد پروژه خود را.

در طول این فرایند، به اشتراک گذاشتن اطلاعات به عنوان یک تیم مهم است. نقشه را به صورت بصری در دفتر خود داشته باشد، یا از یک برنامه مدیریت پروژه مانند Daylite برای سازماندهی و به اشتراک گذاشتن وظایف خود به عنوان یک تیم استفاده کنید.

اگر شما با استفاده از Daylite، خطوط لوله یک راه عالی برای مدیریت این است. پروژه های متعددی را تنظیم کنید و هر پروژه را یک عدد یا نامه بر اساس اولویت اختصاص کنید. سپس از خطوط لوله برای شناسایی مراحل بزرگ و همچنین وظایف درون هر مرحله استفاده کنید. اختصاص نام به وظایف بنابراین مردم می دانند که آنها مسئول چه هستند، و تاریخ مقرر به طوری که آنها می دانند که چگونه به سازماندهی وظایف خود را.

4. اطمینان از آموزش مناسب
قبل از اینکه با طرح و اولویت های جدید خود شروع به جلو رفتن کنید، مطمئن شوید که همه مسئولیت های خود را به طور کامل درک می کنند و آموزش دیده اند تا کار را به درستی انجام دهند. آخرین چیزی که می خواهید این است که اواسط راه را از طریق این روند بفهمید که کسی نمی تواند مسئولیت های خود را تکمیل کند چون نمی داند چگونه است. این کار هر دیگری را بالا نگه می دارد که کل فرایند را کند می کند و باعث می شود همه به پراکنده شدن برگردند و نتونند اولویت بندی کنند.

فهرست وظیفه سازمان یافته را مرور کنید و مطمئن شوید که هر وظیفه (ها) خود را درک می کند و احساس اعتماد به نفس می کند که آنها می توانند آنها را در زمان کامل.

5. برنامه ریزی به طور منظم چک این
برای اطمینان از روند خود را در حال کار است، چک در با همه درگیر به طور منظم برای ارزیابی سرعت خود و هر گونه مسائل پیش بینی نشده است که می تواند در راه دستیابی به هدف خود را در زمان دریافت کنید. کشف کردن راه هایی برای تعادل حجم کار توسط وظیفه موعد مقرر و چه کسی مسئول است.

شما ممکن است پیدا کنید که در طول این فرایند، شما نیاز به شروع برخی از وظایف زودتر در به طوری که حجم کار به طور مساوی فاصله. به طور منظم مسئولیت های هر یک از اعضای تیم را شناسایی کنید و بر این اساس تنظیم کنید. این به معنای مدیریت خرد نیست. اجازه دهید تیم خود را به اولویت بندی روز خود را با آنچه بهترین کار می کند برای آنها، و نگه داشتن یکدیگر در حلقه در مورد جایی که هر در تحویل خود ایستاده است.

6. ارتباط
همیشه خطوط ارتباطی را با تیم خود باز نگه دارید. خارج از چک این برنامه ریزی شده خود را، مطمئن شوید که شما همیشه ترک درب باز برای تیم خود را به چت با شما. ابزاری مانند اسلک راه بسیار خوبی برای کار سریع با هم بر روی سوالات، موانع، و اولویت بندی مجدد است. همچنین می تواند به شما کمک کند که یکدیگر را در حلقه نگه دارید بدون نیاز به ارسال ایمیل دیگر و یا برنامه ریزی جلسه دیگر. 

با پیروی از این راهنمایی ها تیم شما باید درک روشنی از اینکه اولویت های واقعی آنها چه هستند، و آنچه را می توان در زمان بعد به دست آورد، داشته باشد. اگر پیدا کنید کار بیش از حد برای تکمیل وجود دارد، فرایند را دوباره شروع کنید و دوباره اولویت بندی کنید.

بهتره یه کار درست انجام بدی تا اینکه چند تا شغل نیمه کونی انجام بشه با اولویت بندی آنچه برای رسیدن به اهداف خود مهم تر است از هدر رفتن وقت در کارهای بی ربط اجتناب خواهید کرد و تیم شما احساس متحد تر شدن خواهد کرد. همتون با هم هستین

برای راهنمایی بیشتر در مورد سازماندهی یک تیم، نکات ما را برای همکاری در محل کار بخوانید.

  • ۰
  • ۰

رمز عبور یک بار مصرف (OTP) یک رشته عددی یا آلفا عددی خودکار تولید شده از کاراکترها است که کاربر را برای یک تراکنش یا جلسه ورود به سیستم تصدیق می کند.

OTP امن تر از یک رمز عبور استاتیک است، به خصوص یک رمز عبور ایجاد شده توسط کاربر، که می تواند ضعیف و / یا دوباره در سراسر حساب های متعدد استفاده می شود. OTPs ممکن است جایگزین اطلاعات ورود به سیستم احراز هویت شود یا علاوه بر آن به منظور اضافه کردن لایه دیگری از امنیت مورد استفاده قرار گیرد.
نمونه های رمز عبور یک بار

نشانه های امنیتی OTP کارت های هوشمند مبتنی بر میکروپروسزور یا فوب های کلیدی با اندازه جیبی هستند که یک کد عددی یا آلفا عددی برای تصدیق دسترسی به سیستم یا تراکنش تولید می کنند. این کد مخفی بسته به نحوه پیکربندی توکن هر ۳۰ یا ۶۰ ثانیه یک بار تغییر می کند. برنامه های دستگاه تلفن همراه مانند Google Authenticator برای تولید رمز عبور یک بار برای تأیید دو مرحله ای به دستگاه توکن و پین تکیه می کنند. نشانه های امنیتی OTP را می توان با استفاده از سخت افزار، نرم افزار یا بر روی تقاضا پیاده سازی کرد. بر خلاف رمزهای عبور سنتی که ثابت باقی می مانند یا هر ۳۰ تا ۶۰ روز یک بار منقضی می شوند، رمز عبور یک بار برای یک تراکنش یا جلسه ورود به سیستم استفاده می شود.
چگونه یک رمز عبور یک بار دریافت کنیم

هنگامی که یک کاربر غیرمجاز تلاش می کند به یک سیستم دسترسی پیدا کند یا تراکنش را بر روی یک دستگاه انجام دهد، یک مدیر احراز هویت در سرور شبکه با استفاده از الگوریتم های رمز عبور یک بار، یک شماره یا راز مشترک تولید می کند. همان شماره و الگوریتم توسط نشانه امنیتی بر روی کارت هوشمند یا دستگاه برای مطابقت و اعتبار رمز عبور و کاربر یک بار استفاده می شود.

بسیاری از شرکت ها از سرویس پیام کوتاه (SMS) برای ارائه یک رمز عبور موقت از طریق متن برای یک عامل احراز هویت دوم استفاده می کنند. رمز عبور موقت خارج از باند از طریق ارتباطات تلفن همراه پس از کاربر وارد نام کاربری و رمز عبور خود را بر روی سیستم های اطلاعاتی شبکه ای و برنامه های کاربردی وب تراکنش گرا به دست آمده است.

رمز یکبار مصرف آوانک

 

برای احراز هویت دو عاملی (2FA)، کاربر شناسه کاربری، رمز عبور سنتی و رمز عبور موقت خود را برای دسترسی به حساب یا سیستم وارد می کند.
چگونه یک رمز عبور یک بار کار می کند

در روش های احراز هویت مبتنی بر OTP، برنامه OTP کاربر و سرور احراز هویت به اسرار مشترک تکیه می کنند. مقادیر برای رمزهای عبور یک بار با استفاده از الگوریتم کد تأیید هویت پیام هشد (HMAC) و یک عامل متحرک، مانند اطلاعات مبتنی بر زمان (TOTP) یا یک شمارنده رویداد (HOTP) تولید می شوند. مقادیر OTP دارای زمان های دقیقه یا دوم برای امنیت بیشتر هستند. رمز عبور یک بار را می توان از طریق چندین کانال از جمله یک پیام متنی مبتنی بر اس ام اس، یک ایمیل یا یک برنامه اختصاصی در نقطه پایانی به یک کاربر تحویل داد.

متخصصان امنیتی مدت هاست که نگران این هستند که از حملات پیام کوتاه spoofing و man-in-the-middle (MITM) برای شکستن سیستم های 2FA که به رمزهای عبور یک بار تکیه می کنند، استفاده شود. با این حال موسسه ملی استاندارد و فناوری آمریکا برنامه هایی را برای کاهش استفاده از اس ام اس برای رمزهای عبور ۲FA و یک بار اعلام کرد، چرا که این روش در برابر طبقه بندی حملاتی آسیب پذیر است که می تواند آن رمزها و کدها را به خطر بیندازد. در نتیجه، شرکت ها با توجه به استقرار رمزهای عبور یک بار باید روش های تحویل دیگر علاوه بر اس ام اس را کاوش کنند.
مزایای یک بار رمز عبور

رمز عبور یک بار از مشکلات رایجی که مدیران IT و مدیران امنیتی با امنیت رمز عبور با آن مواجه هستند، اجتناب می کند. آنها مجبور نیستند نگران قوانین ترکیب، رمزهای عبور شناخته شده بد و ضعیف، به اشتراک گذاری اعتبارنامه ها یا استفاده مجدد از همان رمز عبور بر روی حساب ها و سیستم های متعدد باشند. مزیت دیگر رمزهای عبور یک بار این است که در دقایقی باطل می شوند که مانع از به دست آوردن کدهای مخفی و استفاده مجدد از آن ها می شود.
 

  • ۰
  • ۰

در فضای مجازی و اینترنت هر روز شگفتی های جدیدی به وقوع می پیوندد. همه ما تجربه خرید از طریق اینترنت را داریم. فروشگاههای اینترنتی برای جلب مشتری بیشتر و استفاده از خدماتی که آنها را سریعتر به مشتری وصل کند از ویژگی وب سرویس پیامک استفاده کردند.اما وب سرویس پیامک چیست؟ وب سرویس پیامک یک سامانه برای ارسال پیام کوتاه و اطلاع رسانی به مشتریانی است که از یک فروشگاه اینترنتی خریداری می کنند. این سیستم پیامکی با دریافت اطلاعاتی مانند نام و شماره تلفن و آدرس مشتری که در هنگام خرید در سیستم وارد می کند یک لیست برای خود می سازد و از این لیست برای اطلاع رسانی به  مشتریان استفاده می کند.از آنجا که این سیستم تحت وب کار می کند به آن وب سرویس پیامک می گویند.

دلیل استفاده از وب سرویس پیامک چیست

استفاده از وب سرویس ها به دلیل اینکه باعث ایجاد یک ارتباط هوشمند و دو طرفه با کاربران می شود دارای اهمیت می باشد.اطلاعات مورد نیاز شما از سیستم استخراج می شود و از طریق پیامک آنها را ارسال می کند. با استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند دلفی، وی نت و زبان برنامه نویسی c می توانید با وب سرویس ها ارتباط برقرار کرده و شرایط ارسال پیامک خود را مدیریت کنید و در زمان و شرایطی که خودتان برنامه ریزی می کنید اقدام به ارسال پیام کوتاه به  صورت انبوه برای مخاطبان مورد نظر خود داشته باشید. از موارد دیگری که مزیت های استفاده از این سرویس ها را نشان میدهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-نرم افزارهای آموزشی

در این نوع نرم افزارها زمان و شرایط آزمون ها از طریق پیامک برای والدین و دانش آموزان ارسال می شود

2-نرم افزارهای سیستم نهفته و رصد کننده شرایط خاص برای ارسال پیامک

3-نرم افزارهای امنیتی

4- سیستم های تشخیص هویت

سیستم نظرسنجی و مسابقات
سیستم های عضو گیری و مدیریت کاربران


وب سرویس پیامک و دنیای تجارت

ارسال پیامک به بلک لیست چگونه امکانپذیر است 

شاید بسیار پیش آمده باشد که به دلیل ارسال پیامک های بی موقع و تکراری سیستم دریافت پیامک خود را غیر فعال کنید. در اینحالت شماره شما در مخابرات در لیستی قرار می گیرد که ارسال پیامک به آن محدود و گاهی اوقات ممنوع می شود. برای بسیاری از تجارت ها این شماره های موجود در بلک لیست مخابرات بازار هدف می باشند و می توانند با سرمایه گذاری و اطلاع رسانی به موقع خدمات خود به آنها مخاطبان ماندگاری را برای محصولات و خدمات خود جذب کنند.از آنجا که ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات با شماره های عمومی امکانپذیر نمی باشد از مسیرهای دیگری برای بدست آوردن مخاطبان خود برای ارسال پیامک باید استفاده کنید از جمله:

خدماتی کردن خطوط اختصاصی خود برای ارسال پیامک به بلک لیست
با تبدیل شماره اختصاصی یک شرکت حقوقی که دارای شماره ثبت،کد ملی  و شناسه می باشد می توانید خط خود را اختصاصی کنید و با دسترسی به لیست سیاه مخابرات پیامک های خدماتی خود را ارسال کنید. نکته مورد توجه اینست که نمی توانید از این خطوط برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید.

ارسال پیامک به بلک لیست

ارسال پیامک خدمات عمومی
در این شرایط شما می توانید یک شماره اختصاصی تهیه کرده و از آن برای ارسال پیامک خدمات خود استفاده کنید. توجه کنید که نمی توانید از این خطوط برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید.ارسال پیامک به بلک لیست در این نوع ارسال پیامک هم برای مشتری حقیقی و هم مشتری حقوقی امکانپذیر می باشد.

  • ۰
  • ۰
  • کنترل و گزارش تماس های سازمان

  • کاهش هزینه های مکالمات شخصی

  • محاسبه میزان هزینه مکالمات

  • ثبت تاریخ و زمان و مدت مکالمات

نرم افزاری قدرتمند جهت مدیریت ، کنترل و گزارش تلفن های سانترال

کنترل و گزارش تلفن های سانترال

تماس پرداز دستیاری است برای شرکتها و سازمانهای بزرگ که با قابلیتهای خود می تواند به افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها منجر شود.

این نرم افزار با جمع آوری اطلاعات تماسهای صورت گرفته از دستگاه سانترال این امکان را به کاربرو مدیران می دهد تا از اطلاعات فوق به بهترین نحو در جهت پیشبرد اهداف متعالی سود ببرند.

 

 

امکانات نرم افزار
      

» برقراری ارتباط مستمر با انواع مختلف سیستم های مرکزی سانترال
» ثبت و آرشیو اطلاعات سانترال در بانک
» نمایش لحظه به لحظه مکالمات در حال انجام روی صفحه نمایش به صورت تفکیکی
» پشتیبانی از تمامی سانترال های با فرمت CDR
» تولید کد ضد سرقت اطلاعات به منظور جلوگیری از هر گونه تغییرات در اعتبار اطلاعات تماس
» دریافت رمز و علت خروج از سیستم برای پیگیری عملکرد کاربران
» سیستم انتقال اطلاعات تماس برای ثبت در سایر نرم افزارها(حسابداری،هتل داری و. . . )
» سطوح دسترسی برای مدیر و کاربران برنامه
» محاسبه تعرفه مکالمات بر اساس پیش شماره های عمومی و خاص هر تماس
» قابلیت تعریف پیش شماره تا 6 کد
» امکان تایید زمان مکالمه برای محاسبه هزینه آن
» جایگزینی اطلاعات شماره بازگشتی از سانترال با رشته دلخواه(جهت مدیران)
» ساخت  درایور مجزا برای سانترال های مختلف
» بدون محدودیت در نوع و گنجایش سانترال
» ثبت مشخصات برای چاپ گزارشات و صورتحساب
» سیستم صدور صورتحساب برای ورود و خروج میهمان
» امکان رد یابی مکالمات خطوط یا شماره های بخصوص در تاریخهای مورد نظر
» دارای دفترچه تلفن کامل جهت درج مشخصات مخاطبان
» امکان تعریف گروه برای خطوط شهری  و داخلی ها جهت محاسبات و گزارشات
» قابلیت کار در شبکه و چند کاربره به صورت همزمان
» امکان تهیه نسخه پشتیبان از داخل برنامه
» نمایش سریع جزئیات تماس های ورودی و خروجی روزانه در صفخه نمایش
» سریع ، کاربری ، قدرتمند از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار می باشد.

و ...