نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

  • ۰
  • ۰

اگر شما مانند بسیاری از مردم، که می رود به کار روزانه و آرزو شما مجبور به رفتن هر روز و شما احساس می کنید مانند نشستن بر روی صندلی خود را آرامش بخش در حالی که کار از خانه، درآمد خوب، در حالی که اجتناب از مسابقه نرخ شرکت های بزرگ روزمره است. پس تو جای درستی هستی دیگر لازم نیست رویاپردازی کنید، اما در واقع می توانید آن را به واقعیت تبدیل کنید و بسیاری از آنها در حال حاضر آن را با برچسب سفید CRM Reseller انجام داده اند.

شما می توانید آن را با Soffront اتفاق می افتد، ارائه شما را با یک فرصت پر سود برای کسب درآمد بیشتر با استفاده از یک برچسب سفید CRM برنامه نمایندگی فروش. ما کارشناسان در انجام کارهای سخت خود را با نام تجاری خود را. بنابراین، شما این گزینه را دارید که کسب و کار خود را اداره کنید و برای خودتان کار کنید. روش کسب و کار در اینجا بسیار سرراست است که در آن افراد خرید خدمات ما در نرخ، و آنها این گزینه را به فروش آنها را با قیمت راه اندازی خود را. پس، تو میتونی سود رو توی جیبت نگه داری. بهترین یک نمایندگی فروش CRM برچسب سفید این است که این سرویس هر ماه ارتقا می یابد، بنابراین شما این گزینه را برای کسب درآمد تکراری دریافت می کنید.

چرا کسی نیاز به یک نمایندگی فروش نرم افزار CRM برچسب سفید؟

از دیدگاه کارآفرینی، هنگامی که یک مشکل آغاز می شود، سعی می کنید به خودتان راه حلی برای مشکل پیدا کنید. به هر حال، مالکیت کسب و کار در مورد همین است، اینطور نیست؟

اما این همیشه راه مناسب نیست! گاهی اوقات، به هم ریخته شدن بین دو کار بسیاری بر روی خود، مانند توسعه نرم افزار، پیاده سازی آن در همگام سازی با مشخصات مناسب ممکن است منجر به شکست کامل شود. این به این دلیل است که توسعه همه چیز ممکن است شما را به ظروف سرباز یا مسافر مانند:

راه اندازی مجدد چرخه شاید یک اشتباه در حال حاضر توسط دیگران انجام می شود و شما در حال تسلط بر آن در حال حاضر

شما در حال حاضر صرف هزینه های بیش از حد بسیاری در توسعه ابزار و سیستم است که می توانست به راحتی با کمک بازار موجود انجام می شود.

شما زمان خود را برای انتشار محصول در بازار گسترش, به عنوان شما زمان بیشتری را به اذعان به چالش ها و یادگیری قابلیت های اصلی.

شما ممکن است منابع اصلی و یا تخصص در یک منطقه خاص که در آن شما بیشتر تمرکز از دست.

بنابراین، شما می بینید که قطعا چالش های بیشتری در به عهده گرفتن مسئولیت های کامل وجود دارد.

شما به سادگی می توانید از شر تمام سناریو از جمله با امید بستن برای یک برنامه نمایندگی فروش منحصر به فرد به غیر از توسعه آن همه و ترویج آن را در خود دریافت کنید.

به طور دقیق، سرویس برچسب سفید نشان دهنده یک محصول نرم افزاری کاملاً تثبیت شده است که در حال حاضر توسط یک ارائه دهنده ساخته شده است، اما این می تواند توسط یک شرکت دیگر خریداری شود و با برندسازی دوباره به مشتریان فروخته شود.

برچسب سفید CRM نمایندگی فروش شرکت دارای این گزینه برای تغییر ، اضافه کردن و یا ویرایش محصولات ، سفارشی کردن ، تغییر آرم و یا طرح برای درگیر کردن مشتری هدف با نام تجاری خود را.

مزایای داشتن نمایندگی فروش برچسب سفید CRM

اگر هنوز تحت تاثیر قرار نمی گیرد که چرا با یک سرویس برچسب سفید حرکت می کنید، به مزایایی که ارائه می دهد نگاه کنید:

شما را وادار به دسترسی کامل به نام تجاری خود را

بودن در سمت نمایندگی فروش یکی از خوش شانس است، به عنوان شما دسترسی کامل به یک محصول تازه توسعه یافته بدون در نظر گرفتن هر گونه بدون هیچ گونه در حال توسعه آن را بر روی خودتان و شما لازم نیست که در مورد تعمیر و نگهداری آن نیز نگران باشید.

زمان، هزینه، نیروی انسانی و سرمایه زیادی در ایجاد فناوری و سپس فروش آن طول می کشد. در حالی که داشتن یک سرویس CRM برچسب سفید صرفه جویی در وقت و هزینه خود را از توسعه در ترویج چیزها، در عین حال کمک به نمایندگی فروش در زمان قابل جبران در نگاه به زمینه های دیگر کسب و کار.

ارائه یک راه حل کارآمد

هر مشتری می خواهد یک راه حل کامل و مقیاس پذیر، بیشتر شما به آنها احساس بهتری می دهند. بیشتر "در حال حاضر برای شما انجام می شود" ارائه می دهد نزدیک تر آنها را به شما احساس می کنند. بنابراین ، نقطه خط پایین این است که فقط که شما ارائه کرده اند برچسب سفید راه حل بازاریابی ، این لزوما به این معنی نیست که شما با کار انجام می شود و شما لازم نیست برای ارائه بیشتر. به یاد داشته باشید، مشتریان خود را نه تنها می خواهید محصولات خود را آنها می خواهند یک راه حل قابل اعتماد است. آنها انتظار دارند که شما برای ساخت صفحات فرود خود را، نوشتن متون ایمیل خود را، همچنین تصمیم می گیرید که چگونه سیستم قطره ایمیل می تواند کار کند، و ایجاد گردش کار و بیشتر.

بنابراین ، کلید takeaway در اینجا این است که هنگامی که شما ارائه یک راه حل کامل به مشتریان خود را که متشکل از CRM ، پیام ها و بازاریابی ایمیل و گردش کار ، همراه با نیازهای بازاریابی ، آنها نمی توانند به خارج شدن از شما استطاعت. همچنین، آن را ارائه یک راه حل کارآمد برای افزایش کسب و کار خود را.

نگه داشتن مشتریان خود را آینده برای بیشتر

یکی از مزایای جذاب ترین CRM برچسب سفید این است که آن را با پلت فرم اتوماسیون بازاریابی یکپارچه است که به شما اجازه می دهد تا مشتریان خود را تحت یک مکان متحد نگه دارید می آید. که بدیهی است تضمین می کند که شما می توانید مصرف کنندگان خود را برای خرید ابزار ادغام متعدد ارسال و سپس شما می توانید آنها را به نوار مجرای تمام سیستم های جمعی کمک کند.

 

آیا این بزرگ نیست، در حال حاضر آنها یک سیستم است که به آنها کمک کند برای مقابله با روند کسب و کار به راحتی و strategize در نهایت؟ همانطور که آنها راه حلی برای یک مسئله پیچیده پیدا می کنند که شما برای آنها حل کرده ام، همیشه این احتمال وجود دارد که مشتریان شما برای اطلاعات بیشتر به شما بازگردند.

کمک می کند تا شما را توسعه شهرت نام تجاری

همیشه وجود دارد امکانات زمانی که شما یک پایگاه مشتری است که نگه می دارد بازگشت به شما به دلیل شما یک رابطه صمیمی با آنها. همراه با این, شما می توانید قدردانی خود را دریافت کنید و بهبود وفاداری نام تجاری خود را با ارائه آنها دولت از ابزار نرم افزار هنر است که مشتریان ممکن است حتی آگاه باشند که آنها به آن نیاز دارند.

گاهی اوقات ، راه حل شرکت ها مایل به توسعه ممکن است خارج از محدودیت های منابع و کارشناسان در دسترس سقوط کند ، اما هنگامی که شما پیاده سازی برچسب سفید CRM خدمات نمایندگی فروش ، شما می توانید راه حل از ارائه دهنده که می تواند بر روی قابلیت های اصلی خود را تمرکز دریافت کنید.

فینال Takeaway

بدون شک یک راه حل برچسب سفید همیشه یک نکته اضافی به مهارت های تحلیلی شما اضافه می کند. همه شما نیاز دارید این است که شروع به استفاده از مهارت های فروش و ترویج محصولات و خدمات خود را هموار. هنوز دیر نشده است اگر شما هنوز در نظر گرفته گرفتن آن، چرا که سفید برچسب reselling مقرون به صرفه ترین راه برای کسب درآمد بیشتر از کسب و کار شما است. در اولین زمان خود را انجام دهد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.