نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

  • ۰
  • ۰

مزایای CRM
بهبود خدمات به مشتریان
CRM مدیریت تمام مخاطبین و تجمیع سرب و اطلاعات مشتری برای ساخت پروفایل از هر کسی که شما با تعامل. این به شما می دهد دسترسی آسان به اطلاعات مهم در مورد رفتار مشتری مانند سوابق خرید و ارتباطات قبلی با مخاطبین در سراسر کانال های مختلف (رسانه های اجتماعی، چت، ایمیل، و غیره). مشتریان مجبور به تکرار داستان های خود را بارها و بارها به شما، و شما قادر خواهید بود برای پرداختن به مسائل با بهترین عمل و تلاش کمتر برای بهبود وفاداری مشتری.

افزایش فروش
ساده سازی و بهبود روند فروش، ساخت خط لوله فروش، خودکار کردن وظایف، و تجزیه و تحلیل داده های فروش شما به ناچار منجر به یک نتیجه خواهد شد—افزایش بهره وری فروش و فروش. CRM اجازه می دهد تا شما را به تمام صدای رو به مشتری خود را, چت, رسانه های اجتماعی, و نقاط لمسی ایمیل در دسترس در یک مکان. شما معاملات بیشتر با ساخت یک فرایند فروش قابل تکرار، اثبات شده، و ارائه پیام مناسب در کانال مناسب تنها در زمان مناسب محکم.

حفظ مشتریان بیشتر
حفظ و نگهداری و نرخ churn تعیین کننده بسیار مهم برای موفقیت یک شرکت؛ مشتری churn مانع عمده ای برای رشد کسب و کار است. ابزار CRM مانند تجزیه و تحلیل احساسات، بلیط خودکار، و پشتیبانی از مشتری و اتوماسیون خدمات به مشتریان به طور چشمگیری می تواند حفظ و نگهداری خود را با اجازه دادن به عوامل انسانی خنثی کردن مشکلات را بهبود بخشد. ابزار تجزیه و تحلیل که در چرخه زندگی مشتری نگاه می تواند به شما نشان می دهد زمانی که churn اتفاق می افتد و چرا، بنابراین شما می توانید شناسایی و آدرس نقاط درد.

تجزیه و تحلیل بهتر
ابزار تجزیه و تحلیل CRM داده های خود را در دسترس، قابل فهم، و مربوط به نیازهای کسب و کار شما. تمام پشته های خود را از داده های فروش، داده های مالی، و جریان داده های بازاریابی به CRM برای تبدیل شدن به متریک قابل مشاهده، با حفاظت از داده ها و داده کاوی وجود دارد به معنی همه چیز است. سود خالص کسب مشتری، حفظ مشتری، و مدیریت داده های بهتر است.

کارایی بالاتر
داشتن تمام توابع عمده کسب و کار روز به روز خود را در یک مکان می سازد برای گردش کار بهتر، همکاری آسان تر بین اعضای تیم، و مدیریت پروژه بهتر است. اتوماسیون وظیفه از بین می برد منال، کار تکراری و می دهد زمان بیشتری برای وظایف شناختی انسان بهترین در. داشبوردها و تجزیه و تحلیل کمک خواهد کرد که شما به دست آوردن بینش به کار خود و بهینه سازی انواع فرایندهای کسب و کار.

به اشتراک گذاری دانش بهتر
ارتباط غلط و عدم انتقال اطلاعات دو زمان وسترن عمده هستند. هنگامی که مردم زمان خود یادگیری برای انجام کارهای دیگر اعضای تیم در حال حاضر می دانند که چگونه انجام دهند، و یا کار بر روی وظایف زائد، شما در حال از دست دادن ساعت های زیادی در هفته است. ابزار CRM مشارکتی می تواند کار گروهی خود را با اجازه دادن به شما ساخت یک پایگاه دانش ساده, ایجاد بهترین گردش کار تمرین, و اجازه می دهد برای ارتباط بدون اصطکاک بین اعضای تیم. 

شفافیت بیشتر
CRM اجازه می دهد تا شما را به پرورش شفافیت بیشتر در سازمان خود را با اختصاص وظایف، نشان دادن کار، و تعیین دقیقا چه کسی است و چه کسی انجام می دهد. اگر نگرانی اصلی شما فروش است، شما می توانید استفاده از ردیابی عملکرد برای عوامل فروش فردی است. CRM اجازه می دهد تا همه در سازمان خود را برای به دست آوردن دید در فرایندهای کسب و کار خود را، پرورش درک متقابل تر و همکاری. 

چگونه CRM کار می کند
CRMs کشیدن در اطلاعات از رسانه های اجتماعی، وب سایت خود را، ایمیل، تماس های صوتی، و کانال های دیگر برای کمک به شما مشتریان بیشتر و نگه داشتن آنهایی که شما. آنها به شما یک مکان واحد برای سازماندهی گردش کار و فرآیندهای کسب و کار خود را، بنابراین شما می توانید همکاری، بستن معاملات بیشتر، و انجام بیشتر است.

بازاریابی و فروش اتوماسیون نیروی تماس و مدیریت پروژه این ویژگی های نان و کره CRM هستند.

در عمل، CRM باید با نحوه کار کسب و کار شما کار کند. بسیاری از انواع CRM خوب وجود دارد وجود دارد, و هیچ یک اندازه متناسب با همه / حق گزینه CRM. با این حال ، قطعا یک فن آوری CRM متناسب با استراتژی کسب و کار منحصر به فرد هر شرکت وجود دارد.

اصول اولیه CRM
CRMs به طور کلی برای ساده سازی و بهبود تعامل مشتری، فرایند فروش، و اجرای کمپین های بازاریابی طراحی شده است. آنها این کار را با بهبود کارایی در سراسر گردش کار و خط لوله فروش -خودکار وظایف، و تجزیه و تحلیل داده ها.

استراتژی CRM جامد فراهم می کند همه در یک راه حل برای مدیریت صدای تیم خود را, چت, و نقاط لمسی ایمیل. آنها پیگیری منجر, نیازهای مشتری, ارائه می دهد, و تبدیل در یک مکان, و کمک به بهینه سازی وب سایت خود را و در حال اجرا مبارزات تبلیغاتی.

که مکانیسم پشت کسب و کار خود را بهبود می بخشد و به طور چشمگیری افزایش می دهد دید در تیم خود را, پایه مشتری, و به عموم مردم گسترده تر.

 

 

پیگیری تمام آن داده ها باعث می شود اتوماسیون وظیفه یکی از مهم ترین مزایای ارائه شده توسط CRMs امروز. با اجازه دادن به یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل انجام برخی از بلند کردن سنگین، شما صرفه جویی در زمان و نگه داشتن خود را از سوخته شدن در وظایف شناختی ناراحت کننده و یا کم مغز فعالیت.

ایجاد تماس های تلفنی در پلت فرم CRM خود را به طور خودکار تولید داده ها در زمان واقعی، تاریخ، که تماس ساخته شده، و خیلی بیشتر. شما قادر خواهید بود به طور خودکار ردیابی مشتریان قدیمی و جدید و برنامه پیگیری، با یک پایگاه متمرکز برای اطلاعات تماس.

کلیک کنید به تماس بگیرید، عملکرد متقابل پلت فرم باعث می شود آن را نسیم به تماس از هر نقطه، باعث می شود کسب و کار خود را چابک تر، و صرفه جویی در مقدار باور نکردنی از پول در صورتحساب تلفن.

ادغام ایمیل ساده روند فروش از صندوق پستی خود را، اجازه می دهد شما سازماندهی منجر، قرار ملاقات، و مخاطبین، همگام سازی اطلاعات از جی میل به CRM خود را، و تولید یادآوری پیگیری برای بستن معاملات بیشتر است.

در همین حال، تحولات جدید در پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشین، CRM را در رونویسی (و ورود) مکالمات تلفنی به اقلام قابل عمل بهتر و بهتر می کند تا جزئیات مشتری فراموش نشود.

 

مزایای CRM 
بهبود خدمات به مشتریان
CRM مدیریت تمام مخاطبین و تجمیع سرب و اطلاعات مشتری برای ساخت پروفایل از هر کسی که شما با تعامل. این به شما می دهد دسترسی آسان به اطلاعات مهم در مورد رفتار مشتری مانند سوابق خرید و ارتباطات قبلی با مخاطبین در سراسر کانال های مختلف (رسانه های اجتماعی، چت، ایمیل، و غیره). مشتریان مجبور به تکرار داستان های خود را بارها و بارها به شما، و شما قادر خواهید بود برای پرداختن به مسائل با بهترین عمل و تلاش کمتر برای بهبود وفاداری مشتری.

افزایش فروش
ساده سازی و بهبود روند فروش، ساخت خط لوله فروش، خودکار کردن وظایف، و تجزیه و تحلیل داده های فروش شما به ناچار منجر به یک نتیجه خواهد شد—افزایش بهره وری فروش و فروش. CRM اجازه می دهد تا شما را به تمام صدای رو به مشتری خود را, چت, رسانه های اجتماعی, و نقاط لمسی ایمیل در دسترس در یک مکان. شما معاملات بیشتر با ساخت یک فرایند فروش قابل تکرار، اثبات شده، و ارائه پیام مناسب در کانال مناسب تنها در زمان مناسب محکم.

حفظ مشتریان بیشتر
حفظ و نگهداری و نرخ churn تعیین کننده بسیار مهم برای موفقیت یک شرکت؛ مشتری churn مانع عمده ای برای رشد کسب و کار است. ابزار CRM مانند تجزیه و تحلیل احساسات، بلیط خودکار، و پشتیبانی از مشتری و اتوماسیون خدمات به مشتریان به طور چشمگیری می تواند حفظ و نگهداری خود را با اجازه دادن به عوامل انسانی خنثی کردن مشکلات را بهبود بخشد. ابزار تجزیه و تحلیل که در چرخه زندگی مشتری نگاه می تواند به شما نشان می دهد زمانی که churn اتفاق می افتد و چرا، بنابراین شما می توانید شناسایی و آدرس نقاط درد.

تجزیه و تحلیل بهتر
ابزار تجزیه و تحلیل CRM داده های خود را در دسترس، قابل فهم، و مربوط به نیازهای کسب و کار شما. تمام پشته های خود را از داده های فروش، داده های مالی، و جریان داده های بازاریابی به CRM برای تبدیل شدن به متریک قابل مشاهده، با حفاظت از داده ها و داده کاوی وجود دارد به معنی همه چیز است. سود خالص کسب مشتری، حفظ مشتری، و مدیریت داده های بهتر است.

کارایی بالاتر
داشتن تمام توابع عمده کسب و کار روز به روز خود را در یک مکان می سازد برای گردش کار بهتر، همکاری آسان تر بین اعضای تیم، و مدیریت پروژه بهتر است. اتوماسیون وظیفه از بین می برد منال، کار تکراری و می دهد زمان بیشتری برای وظایف شناختی انسان بهترین در. داشبوردها و تجزیه و تحلیل کمک خواهد کرد که شما به دست آوردن بینش به کار خود و بهینه سازی انواع فرایندهای کسب و کار.

به اشتراک گذاری دانش بهتر
ارتباط غلط و عدم انتقال اطلاعات دو زمان وسترن عمده هستند. هنگامی که مردم زمان خود یادگیری برای انجام کارهای دیگر اعضای تیم در حال حاضر می دانند که چگونه انجام دهند، و یا کار بر روی وظایف زائد، شما در حال از دست دادن ساعت های زیادی در هفته است. ابزار CRM مشارکتی می تواند کار گروهی خود را با اجازه دادن به شما ساخت یک پایگاه دانش ساده, ایجاد بهترین گردش کار تمرین, و اجازه می دهد برای ارتباط بدون اصطکاک بین اعضای تیم. 

شفافیت بیشتر
CRM اجازه می دهد تا شما را به پرورش شفافیت بیشتر در سازمان خود را با اختصاص وظایف، نشان دادن کار، و تعیین دقیقا چه کسی است و چه کسی انجام می دهد. اگر نگرانی اصلی شما فروش است، شما می توانید استفاده از ردیابی عملکرد برای عوامل فروش فردی است. CRM اجازه می دهد تا همه در سازمان خود را برای به دست آوردن دید در فرایندهای کسب و کار خود را، پرورش درک متقابل تر و همکاری. 

 

چگونه CRM کار می کند
CRMs کشیدن در اطلاعات از رسانه های اجتماعی، وب سایت خود را، ایمیل، تماس های صوتی، و کانال های دیگر برای کمک به شما مشتریان بیشتر و نگه داشتن آنهایی که شما. آنها به شما یک مکان واحد برای سازماندهی گردش کار و فرآیندهای کسب و کار خود را، بنابراین شما می توانید همکاری، بستن معاملات بیشتر، و انجام بیشتر است.

بازاریابی و فروش اتوماسیون نیروی تماس و مدیریت پروژه این ویژگی های نان و کره CRM هستند.

در عمل، CRM باید با نحوه کار کسب و کار شما کار کند. بسیاری از انواع CRM خوب وجود دارد وجود دارد, و هیچ یک اندازه متناسب با همه / حق گزینه CRM. با این حال ، قطعا یک فن آوری CRM متناسب با استراتژی کسب و کار منحصر به فرد هر شرکت وجود دارد.

اصول اولیه CRM
CRMs به طور کلی برای ساده سازی و بهبود تعامل مشتری، فرایند فروش، و اجرای کمپین های بازاریابی طراحی شده است. آنها این کار را با بهبود کارایی در سراسر گردش کار و خط لوله فروش -خودکار وظایف، و تجزیه و تحلیل داده ها.

استراتژی CRM جامد فراهم می کند همه در یک راه حل برای مدیریت صدای تیم خود را, چت, و نقاط لمسی ایمیل. آنها پیگیری منجر, نیازهای مشتری, ارائه می دهد, و تبدیل در یک مکان, و کمک به بهینه سازی وب سایت خود را و در حال اجرا مبارزات تبلیغاتی.

که مکانیسم پشت کسب و کار خود را بهبود می بخشد و به طور چشمگیری افزایش می دهد دید در تیم خود را, پایه مشتری, و به عموم مردم گسترده تر.

پیگیری تمام آن داده ها باعث می شود اتوماسیون وظیفه یکی از مهم ترین مزایای ارائه شده توسط CRMs امروز. با اجازه دادن به یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل انجام برخی از بلند کردن سنگین، شما صرفه جویی در زمان و نگه داشتن خود را از سوخته شدن در وظایف شناختی ناراحت کننده و یا کم مغز فعالیت.

ایجاد تماس های تلفنی در پلت فرم CRM خود را به طور خودکار تولید داده ها در زمان واقعی، تاریخ، که تماس ساخته شده، و خیلی بیشتر. شما قادر خواهید بود به طور خودکار ردیابی مشتریان قدیمی و جدید و برنامه پیگیری، با یک پایگاه متمرکز برای اطلاعات تماس.

کلیک کنید به تماس بگیرید، عملکرد متقابل پلت فرم باعث می شود آن را نسیم به تماس از هر نقطه، باعث می شود کسب و کار خود را چابک تر، و صرفه جویی در مقدار باور نکردنی از پول در صورتحساب تلفن.

ادغام ایمیل ساده روند فروش از صندوق پستی خود را، اجازه می دهد شما سازماندهی منجر، قرار ملاقات، و مخاطبین، همگام سازی اطلاعات از جی میل به CRM خود را، و تولید یادآوری پیگیری برای بستن معاملات بیشتر است.

در همین حال، تحولات جدید در پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشین، CRM را در رونویسی (و ورود) مکالمات تلفنی به اقلام قابل عمل بهتر و بهتر می کند تا جزئیات مشتری فراموش نشود.


چه کسی نیاز به CRM؟
جواب کوتاه؟ هر کسی که کار می کند می تواند از CRM بهره مند شوند.

پاسخ طولانی تر: هر کسی که فروش، تیم های بازاریابی، خدمات، پشتیبانی، یا اجرای یک استارتاپ را انجام می دهد، مدیریت یک گروه جامعه، غیرانتفاعی، یا سازمان داوطلب، و تیم های تحریریه، آژانس های تبلیغاتی، و پروژه ها یا تولیدات هنری می تواند بهره مند شوند.

کسب و کار از همه نوع استفاده از CRM، از عملیات آزاد انفرادی و خانه اجرا تجارت الکترونیکی به کسب و کارهای کوچک، کسب و کار اواسط اندازه، و شرکت های عظیم در سطح سازمانی. هر می تواند از سازمان بهتر، مدیریت وظیفه متمرکز، و هوش مصنوعی معاصر و ابزارهای اتوماسیون که کار را سریع تر و بهتر با زمان و تلاش کمتر بهره مند شوند.

به طور کلی شرکت ها از راه دور تر توزیع می شوند و تیم ها از پروژه ای به پروژه انعطاف پذیرتر می شوند. این منطقی است برای سرمایه گذاری در یک ابزار است که منظمی محل تمام فرآیندهای کار خود را در یک مکان، و اجازه می دهد تا شما دسترسی به تمام وظایف خود و فرآیندهای گردش کار خود را در پرواز از طریق خدمات ابر.

در همین حال، هیچ سوالی وجود ندارد که رقابت کسب و کار آنلاین تنها به تشدید ادامه خواهد داد. استفاده از CRM متفکرانه می تواند به سازمان شما لبه بدهد. اتوماسیون اجازه می دهد تا شرکت خود را به پانچ بالاتر از وزن خود را، از بین بردن وظایف تکراری تا بخش انسانی از کسب و کار خود را می تواند به نقاط قوت آن بازی.

بازار CRM در سال ۲۰۱۸ ۱۵٫۶٪ رشد کرد چرا که SMBs همچنان این ابزارها را اتخاذ می کند، و فروشندگان همچنان به جریان سازی و تحویل محصولاتی که متناسب با کار معاصر هستند، ادامه می دهند. در همین حال ، CRM همچنان به سریع ترین در حال رشد رده نرم افزار خارج وجود دارد. قطعا به نظر می رسد مانند آینده است رفتن به بسیار CRM-y.

تاریخچه ای کوتاه از CRM
روند 'Uberization' مانند یک موج جزر و مدی به بازار CRM برخورد کرده است. توسعه دهندگان به کاربر آمده اند، ارائه نرم افزار با رابط کاربر دوستانه و جذاب زبان طراحی طاقچه. سادگی و استفاده از اصطکاک پایین در حال حاضر استاندارد آمده است.

همیشه اینطور نبود .

تاریخچه CRM به دوران حبابی رسد. اولین نسخه از نرم افزار میراث SAP CRM، به عنوان مثال، راه بازگشت در سال صفر، ملقب به سال 2000 منتشر شد.

در آن زمان، تمام CRMs دارای منحنی یادگیری بزرگ و نیاز به retooling کامل از گردش کار.

اول، باید تمرین میکردی. سپس شما می خواهم به واردات تمام مخاطبین خود را بر روی یک ابر اختصاصی و پلاگین دور انجام ورود داده ها.

امروز اوضاع خیلی متفاوت به نظر میاد یک کسب و کار کوچک هم اکنون می تواند فرایندهای CRM را با حداقل بدون هیچ مشکلی، بدون استخدام توسعه دهندگان پیاده سازی کند.

CRMs مبتنی بر ابر تبدیل به استاندارد شده اند. ذخیره سازی ابر، ورود خودکار داده ها، و قابلیت های وب / تلفن همراه متقابل پلت فرم تجربه کاربر (نه به ذکر است تجربه مشتری) به طور چشمگیری بهبود یافته است. قیمت ها بیش از حد کاهش یافته است، با رایگان، منبع باز، و برنامه های حرفه ای و سازمانی مقرون به صرفه در دسترس در سراسر بازار است.

ارائه دهندگان میراث مانند اوراکل، مایکروسافت دینامیک، و Salesforce همگام با روند نگه داشته اند، و همچنان به فرمان سهام بازار جدی است. اما بازیگران به طور فزاینده متنوع از سیستم عامل موج جدید ظهور کرده اند به چالش کشیدن آنها، بیش از حد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.