نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

  • ۰
  • ۰

خلاصه پست:

پیدا کردن مشتریان برای کسب و کار شما آسان نیست. و هنگامی که شما آنها را پیدا کنید، یک چالش دیگر وجود دارد – ایجاد و حفظ روابط قوی با آنها.
نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا ارتباطات خود را متمرکز، بهینه سازی و ساده سازی کنید. هر چه مشتریان خود را بهتر بشناسید روابط شما با آنها قوی تر خواهد بود.
در اینجا، ما به اشتراک گذاری 6 مزایای CRM است که تمرکز بر مناطق کلیدی رابطه با مشتری، اجازه می دهد شما را به ارائه تعاملات با کیفیت بالا، سازگار و به موقع با مشتریان خود.
همه ما در مورد CRM شنیده ایم، که مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است.

مشتریان مهم هستند به عنوان هیچ کسب و کار بدون پایه مشتری خود وجود دارد. و البته نحوه مدیریت یک شرکت پایگاه داده مشتری خود موفقیت کسب و کار خود را تعیین می کند.

اما، بیایید در مورد "R" در "CRM" صحبت کنید.

روابط ، تا کنون ، مهم ترین بخش از مخفف مرسوم ، مد روز -- CRM.

چرا? از آنجا که روابط یک پل بین ارائه کسب و کار شما و نیازهای مشتری شما است.

در واقع اکثریت کسب و کارهایی که اتخاذ یک سیستم CRM را در نظر می گیرد، در درجه اول به دنبال راهی برای بهبود کیفیت و قوام روابط خود با مشتریان و ایجاد وفاداری مشتری هستند.

این بدان معنی است که آنها می خواهند برای بهبود فرایندهای اصلی کسب و کار خود را - مدیریت اطلاعات تماس و ساده سازی روابط خود را با مشتریان.

بر اساس مشاوره نرم افزار، مدیریت تماس ویژگی شماره یک است که توسط ۸۸٪ کاربران CRM درخواست می شود و به دنبال آن توانایی ردیابی تعاملات مشتری (۸۰٪) و برنامه ریزی وظایف و راه اندازی یادآوری (75٪).

بالا درخواست CRM ویژگی های نرم افزار

با این حال ، هنگامی که توصیف مزایای یک نرم افزار CRM ، اغلب "ایوانجلیست CRM" تمایل به تمرکز بر روی چگونه سیستم می تواند به شما کمک کند افزایش درآمد ، مدیریت خط لوله فروش خود را ، گرفتن و پرورش منجر ، ارسال کمپین های بازاریابی بهتر ، مدیریت تیم خود را ، اجرای گزارش خدمات به مشتریان ، و حتی تجزیه و تحلیل داده ها.

و آنها 100 ٪ درست -- سیستم CRM خوب کمک می کند تا شما را انجام دهد که همه!

ولی... به نظر می رسد مانند آنها موفق به متوجه فیل در اتاق - آنها صرف زمان کمی پرداختن به عظمت CRM اساسی (در عین حال کلیدی) قابلیت – مدیریت تماس!

روابط بهتر = رضایت مشتری بالاتر
همانطور که شرکت شما رشد می کند، پایگاه داده مشتری خود را نیز.

در نهایت تمرکز و ساده سازی ارتباطات خود با مشتریان، چه بالقوه و چه موجود، بیشتر و دشوارتر می شود.

مکالمات مهم در ایمیل ها پنهان, پراکنده در اطراف در صفحات گسترده, از دست رفته در یادداشت های پس از آن, منجر به تعاملات وصله ای و ناهماهنگ با مشتریان.

همه این منجر به -- به سادگی و آشکارا -- شما از دست دادن پول.

اما، نگران نباش!

مطالعات نشان می دهد که پاسخ به این مشکل می تواند یک سیستم CRM باشد.

یک گزارش توسط مشاوره نرم افزار ادعا می کند که 74٪ از تمام پذیرندگان CRM متوجه شد که CRM "ارائه دسترسی بهبود یافته به داده های مشتری"; در همین حال 61 درصد از توزیع کنندگان فروش ادعا کردند CRM به آنها اجازه دسترسی آسان تر به اطلاعات و داده های کلیدی مشتری را می دهد.

مطالعه ای که توسط کاپترا انجام شد، نشان داد که ۴۷٪ کاربران CRM ادعا کردند که حفظ و رضایت مشتری به طور قابل توجهی تحت تأثیر استفاده از یک سیستم CRM قرار گرفته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.