نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

  • ۰
  • ۰

آخرین باری که شماره تلفن رو حفظ کردی کی بود؟ با تشکر از گوشی های هوشمند و اینترنت، شما می توانید صدها شماره و ایمیل و آدرس های پستی را به جیب خود را بدون فکر دوم stuff. اما آن مخاطبین می توانند در طول زمان به عنوان شما دندانه دار کردن ورودی های تکراری، اطلاعات منسوخ شده و اعداد برای افرادی که شما دیگر با صحبت کردن با.

 

متاسفانه، هیچ یک اندازه متناسب با همه رویکرد وجود دارد که آن را به تمیز کردن کتاب آدرس خود را می آید - و برنامه ها نمی توانند ذهن خود را بخوانید، بنابراین شما باید برای انجام بسیاری از legwork خودتان. اما با چند ترفند می توانید این روند را کمی آسان تر کنید و اطمینان حاصل کنید که مخاطبین شما در آینده بی ثبات نمی شوند. در اینجا چگونه:

 

انتخاب یک سطل و همگام سازی تمام مخاطبین خود را وجود دارد
قبل از اینکه چیزی را ویرایش کنید، باید تصمیم مهمی بگیرید: می خواهید این مخاطبین را از کجا ذخیره کنید؟ بسته به تلفن شما، شانس خوبی وجود دارد که شما برخی از مخاطبین ذخیره شده در، می گویند، یک حساب iCloud، در حالی که دیگران در یک حساب گوگل هستند. که به احتمال زیاد به این معنی است که شما تکراری برای برخی از مخاطبین، و ذخیره سازی آنها را در دو مکان به این معنی است که شما می توانید مشکل پیدا کردن اطلاعات تماس زمانی که شما به آن بیشتر نیاز دارید.

 

در اینجا توصیه من: اگر آدرس Gmail دارید، مخاطبین خود را در کتاب آدرس گوگل قرار دهید و در آنجا نگه دارید. شما می توانید یک حساب Google را فقط با هر تلفنی همگام سازی کنید و به آن در وب دسترسی پیدا کنید. به علاوه، شامل ویژگی های پیشرفته زیادی است و حتی می تواند اطلاعات به روز شده را برای مخاطبین شما که از Gmail نیز استفاده می کنند، پیشنهاد کند. کاربران آیفون می توانند با iCloud همگام سازی کنند، کاربران سامسونگ می توانند با حساب سامسونگ خود همگام سازی کنند، و به همین دلیل — اما این ها معمولاً ویژگی های زیادی به عنوان جی میل ندارد و همیشه با پلتفرم های دیگر همگام سازی نمی کنند، بنابراین توصیه می کنم چسبیدن با سطل مخاطبین متصل به سرویس ایمیل شما باشد.

 

اگر از تلفنی با سیستم عامل اندروید گوگل استفاده می کنید، مخاطبین شما به احتمال زیاد در حال حاضر در یک حساب Gmail ذخیره شده اند. اما اگر از آی فون استفاده می کنید، می توان آنها را در هر تعداد از مکان ها ذخیره کرد، بنابراین به Settings و سپس Passwords & Accounts بروید تا حساب های مختلف را در گوشی شما ببینید. هر حساب در اینجا با "مخاطبین" تحت نام خود را به همگام سازی مخاطبین تنظیم شده است -- این می تواند شامل iCloud ، جیمیل ، یاهو ، چشم انداز و دیگران.

 

اگر مخاطبینی در حساب های دیگر دارید، می خواهید آنها را به پرونده ای در کامپیوتر خود صادر کنید، سپس آنها را به Gmail (یا حساب ایمیل انتخابی خود) وارد کنید. سر به رابط وب برای هر یک از آن حساب ها، پیدا کردن گزینه "صادرات" و استفاده از آن برای قرار دادن فایل بر روی دسکتاپ خود را برای زمان بودن - و سپس آنها را به سطل اصلی خود را وارد کنید (ایده آل، گوگل، فقط به این دلیل که آن را در اکثر مکان ها و در اکثر دستگاه ها در دسترس است). نگران تکراری ها نباشید - به زودی با آن ها برخورد خواهیم کرد.

هنگامی که شما این کار را انجام داده اند، شما می توانید سر به صفحه حساب های آی فون خود را و چک کردن "نرم افزار مدیریت مخاطبین" برای حساب های شما دیگر نمی خواهید به همگام سازی، و یا حذف مخاطبین از آن حساب ها در مجموع. (همچنین ممکن است ایده خوبی برای صادرات لیست اصلی خود را از مخاطبین از گوگل بنابراین شما یک پشتیبان گیری در صورتی که هر چیزی می رود اشتباه در طول مراحل زیر.)

با تشکر برای خواندن تایمز.


مشترک شدن در تایمز
اگر شما مجبور به نگه داشتن مخاطبین در چند مکان (به عنوان مثال، اگر شما یک ایمیل کار علاوه بر یک ایمیل شخصی) ، که خوب است -- فقط مخاطبین کار خود را در سطل کار خود را نگه دارید ، و مخاطبین شخصی خود را در سطل شخصی خود را ، و سعی کنید آنها را در سراسر حساب تکراری نیست.

 

از شر تماس هایی که نیازی به آن داری خلاص بشید
حالا که همه مخاطبین خود را در یک مکان هستند ، آن زمان برای شروع به سازماندهی -- و به عنوان هر فن ماری کندو به شما می گویند ، که با خلاص شدن از شر درهم و برهمی شروع می شود. احتمال خوبی وجود دارد که کتاب آدرس شما پر از مخاطبینی باشد که نیازی به آن دارید: آشنایانی که دیگر با آنها صحبت نمی کنید، همدستان سابق که حتی دوست نداشتید و مخاطبینی که قبلا از برنامه های دیگری مانند فیس بوک وارد شده بودند. در حالی که آن را صدمه نمی زند به این اعداد در تلفن خود را، آن را پیدا کردن افرادی که شما می خواهید به صحبت کردن با سخت تر، از آنجا که شما باید از طریق یک لیست به ظاهر بی پایان از نام برای پیدا کردن چند شما در واقع می خواهید حرکت.


بنابراین برخی از زمان را از طریق مخاطبین خود را بروید و حذف آنهایی که شما نمی خواهید برای دیدن. اگر از یک دستگاه مبتنی بر اندروید استفاده می کنید، فقط می توانید روی یک مخاطبین ضربه بزنید و نگه دارید تا حالت انتخاب را وارد کنید. از آنجا، شما می توانید به عنوان بسیاری از مخاطبین را انتخاب کنید که شما می خواهید، سپس دکمه حذف را فشار دهید تا همه آنها را در یک بار حذف کنید. اگر شما در آی فون، هیچ گزینه ای برای پاکسازی مخاطبین متعدد در یک زمان وجود دارد - شما باید برای باز کردن هر یک از بالا، شیر "ویرایش"، و حرکت به پایین به حذف تماس با ما. به همین دلیل است که انجام این مرحله در وب را توصیه می کنم، با استفاده از کتاب آدرس Gmail (یا هر سرویسی که استفاده می کنید)، از آنجا که می توانید مخاطبین متعدد را بررسی کنید و به یکباره آنها را حذف کنید.

میدارد سردبیران

'شنبه شب زنده' می فرستد خاموش ترامپ با بالاد

 

چگونه می دانید چه زمانی جامعه در حال از هم پاشیدن است؟

در خانه با پسرعموهای باستانی ما، نئاندرتال ها
ادغام مخاطبین تکراری
درهم و برهمی پاکسازی آسان است. در حال حاضر برای بخش سخت: رام کردن ظروف سرباز یا مسافر از مخاطبین شما نگه دارید. اگر شما در حال همگام سازی مخاطبین از حساب های متعدد بوده اید، احتمالاً چند تکراری در لیست خود داشته اید (یا اگر بدشانس اید، تعداد زیادی تکراری).

اگر مخاطبین خود را در کتاب آدرس Google ذخیره می کنید، می توانید با کلیک بر روی گزینه "تکراری ها" در نوار جانبی چپ، آن مخاطبین تکراری را در وب ادغام کنید. (اگر آن را نمی بینید، روی دکمه "Try Contacts Preview" کلیک کنید، که شما را به رابط جدیدتر که شامل ویژگی "تکراری ها" است، می آورد). شما با یک لیست از مخاطبین گوگل فکر می کند تکراری ارائه شده است، و شما می توانید با کلیک بر روی دکمه "ادغام" برای ترکیب هر جفت را به یک آیتم. شما همچنین می توانید این منو را بر روی یک گوشی آندروید با باز کردن برنامه Contacts، کلیک کردن بر روی منوی سه خطی در سمت چپ، و ضربه زدن به "پیشنهادات" مشاهده کنید.

اگر شما با استفاده از آی فون، یک بار دیگر، شما در wicket چسبنده، از آی فون تا به هیچ ویژگی های ساخته شده در برای مقابله با این مشکل در توده - تنها بر اساس تماس با تماس با تماس. (انگار اپل می خواهد شما یک ظرف غذا درهم و برهم از مخاطبین داشته باشد.) با این حال می توانید از رابط وب Google همانطور که در بالا توضیح داده شد استفاده کنید، یا — اگر مخاطبین خود را با iCloud همگام سازی کنید — از برنامه مخاطبین روی مک برای رهایی از تکراری ها استفاده کنید. فقط کلیک کنید "کارت" و سپس "به دنبال تکراری" و ادغام آنها را با هم. اگر از Google استفاده نمی کنید و مک ندارد، می توانید از برنامه ای مانند Cleaner برای کمک به ساده سازی فرایند به جای آن استفاده کنید.

اگر شما مخاطبین کار ذخیره شده در دفتر خود را حساب چشم انداز, شما می توانید ورودی تکراری وجود دارد حذف, بیش از حد, اما شما باید برای انجام برخی از پیاده روی فانتزی, از چشم انداز می تواند مخاطبین تکراری ادغام تنها در هنگام واردات آنها.

 

به روز رسانی اطلاعات همه
تو الان توی خونه هستی شما لیست مخاطبین مهم خود را دارید، فقط باید مطمئن شوید که هر ایمیل، شماره تلفن و آدرس در واقع به روز است (نه به ذکر عکس های تماس، اگر تکمیل کننده باشید). متاسفانه، شما باید برای انجام بسیاری از این کار خودتان: در حالی که جی میل می تواند برخی از اطلاعات اضافی از مخاطبین وارد زمانی که شما آنها را اضافه کنید، این اطلاعات اغلب می تواند منسوخ شده است. بنابراین گرفتن آن شمع از کارت های کریسمس شما می خواهید به دور انداختن، بررسی آدرس بازگشت و مشت آنها را در. حذف هر آدرس ایمیل کار قدیمی است که دیگر اعمال می شود. از آنجا که شما تجزیه کردن لیست تماس خود را زودتر -- درست است؟ -- این نباید بیش از حد طولانی ، و شما باید آن را در یک دسته بزرگ تنها یک بار در سال یا بیشتر انجام دهد.

در حالی که شما در حال رفتن را از طریق مخاطبین خود را، شما ممکن است آن را مفید برای علامت گذاری افراد خاص به عنوان مورد علاقه به طوری که آنها آسان تر برای پیدا کردن و یا حذف از تنظیمات خود را مزاحم نیست. علاوه بر این ، شما می توانید مخاطبین را به گروه های مختلف مانند خانواده ، کار و مانند آن اضافه کنید ، ساخت لیست های کوچکتر است که آسان تر به حرکت. این ترفندها به شدت لازم نیست -- تمیز کردن لیست اصلی است رفتن به ماده خیلی بیشتر -- اما آنها می توانند برای برخی از مردم مفید باشد.

این سرگرم کننده نیست، اما هنگامی که شما انجام می شود، فهرست تماس و نرم افزار ثبت تماس های تلفنی خود را باید مانند یک رولدکسی به خوبی سازمان یافته به جای یک ظرف غذا از یادداشت های چسبنده استعاره ای گیر در داخل یک کتاب احساس. و دفعه بعد که به کسی ایمیل می فرستید، می دانید که به سمت فرد مناسب می رود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.