نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

  • ۰
  • ۰


مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی راهی برای تعاملات بین یک کسب و کار، مشتریان و کارکنان آن از طریق فناوری های مبتنی بر وب فراهم می کند. این فرایند ترکیبی از نرم افزار، سخت افزار، فرایندها و تعهدات مدیریت بشود به سمت حمایت از استراتژی های کسب و کار CRM سازمانی گسترده است.

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با انگیزه دسترسی آسان به اینترنت از طریق سکوها و دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ ها، دستگاه های تلفن همراه، رایانه های شخصی رومیزی و مجموعه های تلویزیونی است. این نرم افزار نیست، با این حال، بلکه استفاده از فن آوری های مبتنی بر وب برای تعامل، درک و اطمینان از رضایت مشتری است.

یک سیستم موثر E-CRM سابقه مشتری را از طریق کانال های متعدد در زمان واقعی ردیابی می کند، یک پایگاه داده تحلیلی ایجاد و نگهداری می کند و رابطه یک مشتری را در سه جنبه جاذبه، گسترش و نگهداری بهینه می کند.

یک استراتژی معمولی E-CRM شامل جمع آوری اطلاعات مشتری، سابقه تراکنش و اطلاعات محصول، کلیک بر روی جریان و اطلاعات محتویات است. سپس به تجزیه و تحلیل ویژگی های مشتری برای دادن یک تجزیه و تحلیل تراکنش متشکل از مشخصات مشتری و سابقه معامله، و تجزیه و تحلیل فعالیت متشکل از فعالیت های اکتشافی نشان می دهد ناوبری مشتری، سبد خرید، الگوی خرید و بیشتر.

مزایای E-CRM شامل موارد زیر است:

بهبود روابط مشتری، خدمات و پشتیبانی
تطبیق رفتار مشتریان با پیشنهادات مناسب
افزایش رضایت مشتری و وفاداری
کارایی بیشتر و کاهش هزینه
افزایش درآمد کسب و کار
کسب و کارهایی که یک راه حل E-CRM را خفه و پیاده سازی می کنند، قادرند فرایندهای خود را در اطراف فناوری همتراز کنند تا به طور مؤثری تجربه مشتری بدون درز و با کیفیت بالا را در تمام کانال ها ارائه دهند. مشتریان این قدرت را دارند که از طریق خدمات شخصی سازی شده آنلاین که در تقاضا در دسترس قرار می گیرد، به خود کمک کنند. اینترنت یک رسانه ساده و ایده آل را فراهم می کند که در آن مشتریان می توانند اطلاعات را از وب سایت ها دریافت کنند، محصولات را خریداری کنند و با استفاده از بخش های پرسش و پاسخ، انجمن ها یا چت روم ها پاسخ پیدا کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.