نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

  • ۰
  • ۰

هفته Inc. 5000 چشم انداز کنفرانس با یک برنامه بسته بندی شده از بحث های میز گرد به پایان رسید, کارگاه های آموزشی, و جلسات مربیگری همتا. این رویدادها تمام شیوه موضوعات را پوشش می داد، از بهترین شیوه ها برای مدیریت تیم های دورافتاده گرفته تا درس هایی در مورد بهبود مهارت های ارتباطی رهبران. و مانند هر روز کنفرانس، سخنرانان با مشخصات بالا از طیف گسترده ای از صنایع و اقشار مختلف زندگی وجود داشت. در اینجا یک نمونه برداری است. 

 

1. مارک کوبایی به سردبیر شرکت در بزرگ تام فاستر در مورد تکامل در تفکر خود را در مورد مسئولیت مدنی خود را به عنوان یک رهبر کسب و کار صحبت کرد. او با اشاره چندین بار به «سرمایه داری دلسوز» پرونده کسب و کار را برای مقابله با مسائلی مانند نابرابری درآمدی و نژادپرستی مطرح کرد. وی گفت: ما بیشتر یک اقتصاد مصرف کننده محور هستیم و هر چه مصرف کنندگان ضعیف تر باشند، جوامع ما ضعیف تر هستند، شهرهای ما ضعیف تر هستند. و هر چه مردم در آن جوامع و شهرها ضعیف تر باشند، انجام کسب و کار برای هر یک از ما سخت تر است.» 

 

2. برای ساخت یک تیم با اجرای بالا، شما نیاز به اعتماد به کسانی که در اطراف شما-- درس مایکل Strahan می داند به خوبی از روز خود را در gridiron. سیزده سال پس از بازنشستگی از فوتبال، تالار مشاهیر NFL هم اکنون یک شخصیت تلویزیونی برنده جایزه، طراح، نویسنده و یکی از بنیانگذاران آژانس مدیریت استعدادهای درخشان نه ساله SMAC Entertainment است. استرهان در تمام آن نقش ها گفت استخدام افرادی که به آنها اعتماد دارد و اجازه دادن به آنها برای انجام کارشان کلید موفقیت او بوده است. گفت: این بهترین کاری بود که کردم. "تسکین بسیاری از استرس کردن من، بسیاری از اضطراب، و آن را ساخته شده کار لذت بخش ... ما توسط مینوتیای روزمره ساختگی نیستیم."

 

۳- دنی مایر، بنیان گذار شاک شاک و کارآفرین پشت گروه مهمان نوازی یونیون اسکوئر و سرمایه گذاری های مهمان نوازی روشنفکر، داستان هایی از دوران حرفه ای خود گفت، فلسفه رهبری او را توصیف کرد و در مورد چگونگی هوازدن کسب و کارش در بحران اقتصادی بحث کرد. به گفته مایر، همه گیر مشکلات موجود در صنعت رستوران را بدتر کرده است، اما-- به شرطی که دولت با پول محرک اضافی همراه باشد-- درس های این دوره می تواند صنعت را به سمت یک مدل عادلانه تر سوق دهد. او معتقد است اکنون زمان آن رسیده است که کسب و کارها به هدف خود دو برابر شوند و در ساختن یک فرهنگ قوی سرمایه گذاری کنند. بهترین نصیحتش برای رهبران؟ "دوره رو بمون... و بفهمی که دوره هیچوقت یه خط مستقیم نیست" 

 

4. مربی اجرایی و پرفروش ترین نویسنده کسب و کار مارشال Goldsmith برجسته سوالات کارآفرینان می توانند استفاده کنید به اطلاع سبک های مدیریت خود را -- و زندگی شخصی -- به منظور شادتر و موثرتر است. برای مقابله با چالش های بی شمار سال ۲۰۲۰، او توصیه کرد که تعادل بین عملگرایی و خوش بینی را حفظ کند، و همه چیز را که نمی توانید کنترل کنید نادیده گرفت. در نهایت او هشدار داد که قیمتی که شما برای ریسک ن کردن می پردازید پشیمانی است. به عبارت دیگر «آسایش را با تحقق اشتباه نکن». 

 

5. Inc. سردبیر اجرایی مارلی Guzzetta با GT دیو صحبت کرد, بنیانگذار و مدیر عامل GT's زندگی مواد غذایی, در مورد چگونگی kombucha خود را کمک کرد راه اندازی یک بازار کل در حال حاضر به ارزش میلیاردها نفر در ایالات متحده. هنگامی که شما به دنبال اولین بار یک محصول جدید، او گفت، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با خودتان صادق بمانید: «تا زمانی که کاری که انجام می دهید این است که زندگی مردم را بهبود ببخشید، حالتان خوب می شود. این زمانی جادویی است که شما چیزی را خلق می کنید که مردم هنوز نمی دانند اما نیاز دارند.»

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.