نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

  • ۰
  • ۰

رشد یک کسب و کار آسان نیست. اول، به یه ایده ی قابل دوام احتیاج داری. از آنجا، شما نیاز به کشف طاقچه سودآور، تعریف جمعیتی هدف و چیزی از ارزش آنها را به فروش می رسانند. این که آیا شما دستفروشی محصولات، خدمات و یا اطلاعات، گرفتن کلمه تبدیل شده است به طور فزاینده ای بار. و بدون استراتژی های بازاریابی مناسب برای سوخت رشد خود را، خروشان سود و شناور ماندن عملا غیر ممکن است.

با این حال ، شناسایی استراتژی های مناسب برای بازار کسب و کار خود را اغلب به علم موشک شبیه شده است. چگونه پیام خود را به مخاطبان مناسب می دهید و این کار را به طور موثر انجام می دهید؟ چگونه می توانم دید را افزایش دهید و افزایش فروش در حالی که حفظ سود با پیشنهاد تبدیل؟ امروز، با رقابت بسیار برای توجه ما از رسانه های اجتماعی، به بهینه سازی موتور جستجو، وبلاگ نویسی و پرداخت در هر کلیک تبلیغات، آن را آسان برای دیدن چرا بسیاری از آماده برای بیرون کشیدن موهای خود را.

حقیقت این است که آنچه شما را به این نقطه در کسب و کار به احتمال زیاد شما را به سطح بعدی. اگر احساس گیر کردن می کنید، به فرای بپیوند. اکثر کارآفرینان آنقدر مشغول کار "در" کسب و کار خود هستند که موفق به کار "بر روی" کسب و کار خود نمی شوند. به عنوان یک نتیجه از برخورد با عملیات روز به روز از یک شرکت است که شامل دست نگه داشتن مشتری، تامین زنجیره ای خواسته ها و بیشتر، ما اغلب غفلت به استفاده از استراتژی های بازاریابی مناسب است که کمک خواهد کرد که سوخت رشد کسب و کار ما است.

برای این کار چی کار میکنه؟ به عبارت ساده تر، شما باید یک قدم به عقب برای یک لحظه. شما باید به تجزیه و تحلیل و درک مکانیک اساسی پیام خود و چگونه به طور موثر رسیدن به مخاطبان بزرگتر بدون از دست دادن پیراهن خود را. راز همه اینا؟ مهم نیست که چه استراتژی بازاریابی شما استفاده کنید، اگر شما قیف فروش موثر و بهینه سازی تبدیل خود را ندارد، شما فقط خواهد شد پرتاب پول دور.
بهترین استراتژی های بازاریابی برای استفاده از چه هستند؟ 

بیشتر کسب و کارها با معما مواجه هستند. اون یه "گرفتن-22" ه. نیاز روشنی به افزایش دید برای بهبود شدید فروش وجود دارد. اما برای به دست آوردن دید بیشتر، کسب و کارها باید پول بیشتری خرج کنند. وقتی اون چاه خشک بشه، باید چیکار کنی؟

هیچ پاسخ آشکار و روشنی به آن سوال که تمام موقعیت ها را پوشش می دهد وجود ندارد. اما کارهایی وجود دارد که امروز می توان انجام داد، در حال حاضر، حتی در بودجه رشته کفش، برای رسیدن به مشتریان بیشتر بدون شکستن بانک. با این حال، همه چیز به زمان می جوشد. اگر شما فاقد پول، شما مطمئن شوید که بهتر است زمان برای قرار دادن در سهام عرق.

در هر صورت شما آن را برش، تا زمانی که اصول یک کسب و کار صدا وجود دارد و شما در حال کار خستگی ناپذیر برای ایجاد یک رابطه معتبر با مصرف کننده با صادقانه تلاش برای اضافه کردن ارزش، سپس 10 رفتن به استراتژی شما می توانید استفاده کنید به بازار هر کسب و کار آنلاین وجود دارد. 


۱- از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

شما نمی توانید رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید. اونجا جاییه که همه به اصطلاح جادو داره اتفاق میافته . برخی از کسب و کارها تنها در پشت رسانه های اجتماعی ساخته شده اند. در ابتدا می تواند ترسناک باشد. مطمئن. اما همانطور که شما ایجاد حرکت، شما ارسال در رسانه های اجتماعی برای آسان تر و آسان تر در طول زمان پیدا کنید.

البته اگر پولی برای سوزاندن داشته باشد می توانستید یک مدیر رسانه های اجتماعی هم استخدام کنید. اما اگر این کار را نکنید، فقط خودتان باشید. معتبر باشید. افکار خود را کنید. محصولات خود را ارسال کنید. ارسال هر چیزی که شما پیدا کردن مربوطه و مفید است که مخاطبان خود را یا اطلاعات بیشتر در مورد شما و کسب و کار خود را، و یا در مورد صنعت است که شما در هستند.

استفاده از پیام های مستقیم در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام و حتی اسنپ چت یا توییتر برای رسیدن به کسب و کارهای موفق دیگر و یا حتی برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه که ممکن است به دنبال محصولات و خدمات خود را. این بازاریابی بسیار قدرتمند است.

 


2. ایجاد آموزش های ویدئویی.

یکی از موثرترین راه ها برای دریافت کلمه در کسب و کار شما این است که ایجاد آموزش های ویدئویی. به مردم چیز مفیدی یاد بده . راه رفتن آنها را از طریق آن. دستاشون را بگیر . آموزش های گام به گام همه خشم هستند. هر چه در این کار بهتر هستید، و هر چه ارزش بیشتری فراهم کنید، می توانید دید خود را افزایش داده و در نهایت، فروش خود را افزایش دهد.

امروزه یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان در پشت گوگل است. هر وقت کسی می خواهد چیزی را از نظر بصری یاد بگیرد، به آنجا می رسد. شما به احتمال زیاد این کار را خودتان بارها انجام داده اید. بنابراین فقط از خودتان بپرسید آنچه شما می توانید در کسب و کار خود را تدریس است که به مصرف کنندگان کمک خواهد کرد که حل برخی از نقطه درد؟ از اول چی تو رو وارد کار کرد؟

سخت ترین قسمت؟ شنیدن صدای خودت که برگشتی و حتی خودت رو میبینی در حال حاضر، شما لازم نیست که به صورت بصری بر روی دوربین ظاهر می شود، اما شما به احتمال زیاد نیاز به شنیده می شود. تو با گذشت زمان بهش عادت میکنی . اما شما نمی توانید دید و رسیدن به یوتیوب را نادیده بگیرید بنابراین خارج شوید و امروز شروع به ساخت فیلم های معتبر و مفید کنید، در حال حاضر.

 

 

3. شروع به وبلاگ نویسی در حال حاضر.

البته، شما می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید. اگر شما یک وبلاگ برای کسب و کار خود را ندارم، پس شما نیاز به شروع یکی بلافاصله. اما شما فقط مجبور به وبلاگ در وبلاگ خود را. اکثر مردم پیدا کردن وبلاگ نویسی دنیوی به دلیل آنها فاقد دید. حقیقت این است که وبلاگ شما قرار است مانند یک بیابان بی ثمر باشد مگر اینکه بدانید چه می کنید.

اما این فقط در مورد ارسال ایده های خود را در وبلاگ خود نیست. شما باید وبلاگ نویسی اقتدار را شروع کنید. از پلتفرم هایی مانند متوسط برای ارسال محتوا استفاده کنید. پاسخ به سوالات در Quora و Reddit. یا برو اون بیرون روی سکوی نشر لینکداین اینها همه دامنه های اقتدار است که هر کسی می تواند در پست، که مخاطبان عظیم، به شما دسترسی فوری و فوری در حال حاضر.

هنگامی که شما انجام وبلاگ، اطمینان حاصل شود که شما وبلاگ به طور موثر. محتوای نازک را نکنید. به اضافه کردن ارزش فکر کنید. نگران آشکار کردن تمام اسرار کسب و کار خود را؟ نکن . مزرعه را بده . آنقدر به مردم ارزش بده که فورا ً به یک مرجع در چشمانشان تبدیل می شود. این یکی از استراتژی های قدرتمند ترین شما می توانید استفاده کنید به بازار هر کسب و کار است.

مرتبط: 5 راه برای ساخت مخاطبان برای وبلاگ شما و 10 راه برای کسب درآمد یک بار شما
4. بهینه سازی موتور جستجو را درک کنید. 

این منطقه ای از بازاریابی است که من فوق العاده پرشور در مورد است. اما این هم منطقه ای است که بسیاری از مردم به طور مرگ از آن می ترسونند. بله، سئو می تواند ترسناک باشد. اما می تواند قدرتمند هم باشد. و هنگامی که شما یاد می گیرید به اهرم آن و شما یاد می گیرید جستجوگرها راه درست، آسمان واقعا حد است.

شرکت های خارج وجود دارد که به شما یاد می دهد که چگونه به استفاده از PBNs سایه دار و طرح های لینک دیگر به "ترفند" گوگل وجود دارد. ممکن است نتایج کوتاه مدت به دست آورد، اما در دراز مدت، شما در آب گرم فرود می روید. شما نمی توانید میانبرها را با جستجوگرها. درست مثل کسب و کار، شما باید در کار و زمان قرار داده اگر شما می خواهید برای دیدن نتایج.

برخی از راهنمایی برای انجام این کار راه درست؟ کلمات کلیدی اسپم نکنید. دستها پایین . این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که اکثر مردم مرتکب می شوند. ایجاد محتوای خود را برای انسان در حالی که همچنین ادای احترام به موتورهای جستجو. اما مهمتر از آن، اطمینان حاصل کنید که هر آنچه در آن است که شما در حال انتقال بینش، جذاب، منحصر به فرد است و می افزاید: مقدار فوق العاده ای از ارزش است.

 

 

5. تاثیرگذاران اهرم.

می خواهید برای دریافت کلمه خارج وجود دارد و افزایش دید خود را در رسانه های اجتماعی بدون گرفتن سال برای ساخت مخاطبان؟ پس مطمئنا ً باید نفوذ کننده ها رو اهرم فشار بدی. اما کلید این است که تاثیرگذار درست را پیدا کنیم. لازم نیست با تاثیرگذاران با میلیون ها پیرو بروید. شما می توانید برای تاثیرگذاران خرد با ده ها هزار یا حتی صد هزار دنبال کننده انتخاب کردن.

حقه؟ پیدا کردن تاثیرگذار مناسب در طاقچه خود را به طوری که شما در حال هدف قرار دادن مخاطبان مناسب است. این فقط در مورد انتشار پیام شما نیست. این در مورد گسترش پیام خود را به پایگاه مصرف کننده مناسب است. اگر شما می توانید این کار را به درستی انجام دهید، پس شما به احتمال زیاد می توانید مخاطبان قابل ملاحظه ای برای پول نه چندان سرمایه گذاری شده زمانی که شما در مورد سود بالقوه آن می تواند بازگشت فکر می کنم برسد.

اگر سیستم های فروش و محصولات خود را در محل هستند، پس این منطقی است. اگر شما یک پیشنهاد است که به وضوح تبدیل, و آن را به سادگی در مورد دید بیشتر, سپس این است که به احتمال زیاد استراتژی بازاریابی مناسب برای شما در حال حاضر. ارزیابی وضعیت و رسیدن به تاثیرگذاران و اندازه گیری قیمت گذاری خود را. آزمایش های کوچک انجام دهید و ببینید چه چیزی کار می کند، سپس مقیاس.

 

6. ساخت آهنربا سرب بزرگ.

اثربخشی بسیار در بازاریابی واقعا جوش پایین به ایجاد آهنربا سرب بزرگ است. من متوجه شدم که آهنربای سرب مناسب ارائه شده به مخاطبان مناسب می تواند نتایج انفجاری داشته باشد. بهترین راه برای انجام این کار این است که اگر شما می توانید نقاط درد مناسب شناسایی و ارائه یک راه حل در آهنربا سرب خود را, سپس شما به خوبی در راه خود را.

مصرف کنندگان در طاقچه شما با چه مشکلی مواجه هستند؟ چی باعث شد از اول وارد کار بشی؟ این سوالات را قبل از ساخت آهنربا سرب خود را از خود بپرسید. هر چه در ابتدا مشکل یا نقاط درد را بهتر شناسایی کنید، در واقع در پرداختن به آن با یک راه حل در آهنربای سرب خود بهتر خواهید بود.

چه نوع آهنربای سرب باید بسازید؟ که یا می تواند یک کتاب، ورق تقلب، چک لیست، یک ویدیو و دیگران است. البته فقط در مورد آهنربای سرب نیست. شما باید یک صفحه فشار با کپی فروش سرسام آور برای وادار کردن مردم به رها کردن به قیف خود را. اما همه چیز با یک آهنربای سربی بزرگ شروع می شود. هر چه بهتر باشد، در رسیدن به مخاطبانتان موثرتر خواهید بود.

 

7. استفاده از تبلیغات فیس بوک با هدف گیری مجدد.

یکی از قدرتمندترین روش هایی که می توانید از آن برای بازار استفاده کنید فقط در مورد هر چیزی این روزها تبلیغات فیس بوک است. با فیس بوک می توانید به مخاطبان بسیار خاصی برسند و خیلی راحت می توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید با علاقه، سن، وضعیت روابط، موقعیت جغرافیایی، و خیلی بیشتر هدف قرار.

اما ترفند در اینجا به گرفتن نتایج بزرگ فقط در مورد کلیک ترافیک نیست. شما باید بر روی تبدیل تمرکز و هدف گیری مجدد از طریق پیکسل. اگر شما نمی دانید که چگونه برای نصب پیکسل فیس بوک در سایت خود را, سپس شما کاملا باید یاد بگیرند که چگونه برای انجام این کار در حال حاضر. حتی اگر تبلیغات فیس بوک را اجرا نمی کنید، می توانید مخاطبان خود را با پیکسل بسازید.

پیکسل ردیابی هر کسی که به سایت شما می آید، و شما می توانید مخاطبان سفارشی در اطراف آنها ساخت. به عنوان مثال ، اگر شما ارسال محتوا در مورد چگونگی یادگیری رانندگی نیمه کامیون ، و شما ردیابی بازدید کنندگان با پیکسل ، شما پس از آن می توانید بازار کامیون گواهینامه رانندگی به افرادی که در حال حاضر نشان داده اند علاقه به آن در حال حاضر به دلیل آنها بازدید که صفحه خاص. و تبدیلاتت به اوج خودت میاد.

 

8. استفاده از LinkedIn راه درست است.

آیا شما یک ویدیو در پروفایل LinkedIn خود را؟ آیا می دانستید که به راحتی می توانید یکی را اضافه کنید؟ چرا وقت نمی گیرید تا خودتان و کسب و کارتان را معرفی کنید. آن را به توضیحات پروفایل خود پیوند کنید. این یک راه آسان برای بازار منفعلانه کسب و کار شما است، و هنگامی که آن را درست انجام می شود، می تواند به نتایج تکان دهنده منجر شود.

اگر شما بسیاری از اتصالات در LinkedIn و شما واقعا ارسال در وجود دارد، شروع بلافاصله. شما می توانید به مخاطبان زیادی برسند، به خصوص هنگامی که های شما ویروسی می شوند. این مکان بسیار خوبی برای انتقال سفر کارآفرینی است. در مورد چالش هایتان صحبت کنید و داستان بگویید. هر چه داستان های شما موثرتر باشد، دسترسی بالقوه شما در هنگام ویروسی شدن بزرگتر می شود.


شما همچنین می توانید رسیدن به کسب و کارهای دیگر و همکاری با کارآفرینان هم فکر در LinkedIn. این بزرگ رفتن به منابع برای همه چیز کسب و کار و بیش از حد بسیاری از مردم نادیده گرفتن این است.

 

9. ایجاد یک برنامه وابسته.

اکثر مردم قدرت بازاریابی وابسته را درک نمی کنند. وابستگان می توانند سوخت عظیم برای رشد فراهم کنند. اما نزدیک شدن به شرکای مناسب همیشه به این راحتی ها نیست. شما باید تبدیل خوب اگر شما می خواهید وابسته بزرگتر به شما را جدی بگیرند.

من متوجه شدم که پیمایش میدان مین وابسته می تواند حیله و تزویر باشد. طول می کشد پافشاری و آن را طول می کشد grit واقعی آن را از طریق. بسیاری از ما پس از چند شکست دلسرد می شوند، اما شما نمی توانید اجازه دهید احساسات در راه زمانی که آن را به وابسته می آید. ساخت یک برنامه وابسته و شروع به رسیدن به وابسته بالقوه که می تواند به شما کمک کند.

بارهای از وب سایت های شما می توانید استفاده کنید و همچنین مانند E. برایان راس JVZoo، و یا تیم و Eileen آرایشگر ClickBank و تقاطع کمیسیون برای دریافت کلمه وجود دارد.

 

10. استفاده از ایمیل دنباله بازاریابی

بخشی از هر قیف فروش خوب است رفتن به دنباله بازاریابی ایمیل. اینها پیام های خودکاری هستند که هنگامی که در لیست شما مشترک می شوند برای کاربران بیرون می روند. از دنباله ایمیل خود برای ایجاد رابطه با مشترک استفاده کنید. معتبر و شفاف باشید. و سفرت رو منتقل کن.

از پاسخ های ایمیل و کلیک ها برای بخش بندی لیست خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر کسی روی یک لینک خاص کلیک کند، به وضوح علاقه ای به چیزی نشان داده است. برچسب که مشترک به بازار به آنها بعد. اگر کسی خرید، آنها را به عنوان یک خریدار برچسب. شناسایی خریداران خود و منافع مشترکان خود را برای بخش بندی بسیار بزرگ است.

هنگامی که شما ارسال پخش، تست تقسیم. تقسیم تست همه چیز ، در واقع ، شما واقعا هرگز نمی دانید چه خواهد بود موثر ترین تا زمانی که شما کشیدن ماشه و واقعا آن را تست کردن. این به شما کمک خواهد کرد که بفهمید مخاطبان شما به چه چیزی بهتر پاسخ می دهند و شما را به یک ارتباط دهنده بهتر، و بهتر قادر به فروش به مشتریان خود می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.