نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

  • ۰
  • ۰

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید برای اکثر شرکت ها داشته باشد. آنها اجازه می دهد برای نگه داشتن، دسترسی، و مدیریت داده های فروش ضروری و انجام بسیار بیشتر است.

من شرط می بندم بسیاری از شرکت ها و صاحبان کسب و کار در مورد توسعه سفارشی CRM حداقل یک بار فکر کرده اند. اگر شما یکی از آنها، آن زمان برای یادگیری چگونه به CRM خود را.

در این مقاله، من می خواهم به اشاره چگونه توسعه CRM سفارشی می تواند پول خود را در دراز مدت صرفه جویی و آنچه در واقع طول می کشد برای ساخت CRM خود را از ابتدا (از زمان و چشم انداز پول).

مزایای توسعه CRM سفارشی
اولین سوال برای پاسخ به این است که چرا شما نیاز به ساخت CRM از ابتدا به جای استفاده از راه حل های کلید در دست؟

چهار دلیل اصلی که چرا شرکت ها انتخاب توسعه CRM سفارشی بیش از راه حل های کلید در دست مانند HubSpot یا Salesforce وجود دارد.

 

1. رفتن در خط با رشد
هر نرم افزار در ابتدا خوب به نظر می رسد. اما تنها برخی به اندازه کافی همه کاره برای ارائه آنچه شرکت های در حال رشد سریع نیاز دارند. و حتی ممکن است همه چیز را برای کار موثر در حوزه کسب و کار خود را داشته باشد.

توسعه دهندگان CRM اغلب راه حل های خارج از جعبه خود را با یک بار از ویژگی های بسته بندی. بسیاری از آن ها بر پوشش مخاطبان بزرگتر تمرکز می کنند. این باعث می شود رابط کمتر شهودی و به ارمغان می آورد مشکلات با آموزش کارکنان.

راه حل های CRM از فروشندگان تنها باید شامل آن ویژگی های شما نیاز دارید. در غیر این صورت ممکن است پول زیادی را صرف سفارشی سازی و آموزش کارکنان کنید.

هزینه های سفارشی سازی و آموزش کارکنان باید در هنگام انتخاب یک فروشنده CRM در نظر گرفته شود. اینها سرمایه گذاری های بلند مدت هستند که شما هم هزینه آن را می پردازید. راه حل های سفارشی از این لحاظ کامل هستند. آنها فقط آن ویژگی های شما درخواست و طراحی شده به گردش کار خود را جا.

اما وجود دارد. این به شما یک پنی زیبا برای ساخت و حفظ راه حل سفارشی هزینه. در سمت تلنگر، آن را نوع تقویت کننده کمک به موثرتر و کسب درآمد بیشتر اگر همه درست انجام می شود. به آن به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز فکر کنید.

2. بهبود گردش کار
ساخت CRM از ابتدا می تواند خوب تر به کسب و کار انجام دهد. این به خصوص دیده می شود زمانی که شما آن را در بخش های مختلف ترکیب.

ویژگی های سیستم CRM خارج از جعبه به طور معمول برای یک بخش خاص مانند فروش یا بازاریابی طراحی شده است. اگر شما تصمیم به CRM خود را از ابتدا، آن را شما که انتخاب کنید چه بخش به تمرکز بر روی.


آیا نیاز به CRM برای تجارت الکترونیکی؟ یاد بگیرید چه چیزی لازم است برای ایجاد یک راه حل برای این دامنه کسب و کار.

ادغام با خدمات شخص ثالث جنبه دیگری است که گردش کار را بهبود می بخشد. بیایید بگوییم فرایندهای یک شرکت در اطراف اسلک و دراپ بااکس ساخته شده است. شما ممکن است مشکلات در تلاش برای آنها را با CRMs کلید در دست کار راه شما می خواهید مواجه.

و برعکس، با راه حل های سفارشی نسبتا آسان است. شما یک انتقال داده صاف از یک بخش به بخش دیگر دریافت می کنید.

 

3. گرفتن راه حل مقیاس پذیر
CRM می تواند به عنوان نرم افزار مستقل کار می کنند و یا تبدیل به یک پایه برای نرم افزار سازمانی خود را. شما می توانید از آن برای ساخت برنامه های کاربردی اضافی برای بخش های مختلف با یک پایگاه داده واحد استفاده کنید.

برای ساخت این ترفند با راه حل های کلید در دست، شما نیاز به پیدا کردن یک فروشنده با API باز برای توسعه دهندگان. و سپس برای هر کاربر در یک سیستم و هر برنامه اضافی شما در آن اضافه کنید پرداخت.

ساخت یک سیستم CRM برای یک شرکت، شما می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید. مقیاس آن را در صورت نیاز و تغییر آن. اما، شما برای خدمات توسعه وب پرداخت خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.