نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

نرم افزاری آموت

فراتر از فناوری

در برگیرنده برندهای آوانک، اوج، گپیام، پیامک و آلاوان است. آموت به عنوان شرکت مادر وظیفه دارد تا نقش مغز متفکر را برای برندهای زیر مجموعه خود بازی کند. به این صورت که وظیفه تعیین خط ‌مشی‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت‌های زیر مجموعه بر عهده شرکت نرم افزاری آموت است.

  • ۰
  • ۰

تماس با حسابداری Mate قدرت صنعتی، سریع و قابل اعتماد تماس بسته نرم افزار حسابداری برای نظارت و گزارش فعالیت تماس تلفنی است. تماس با همسر حسابداری را می توان عملا در هر شرکت از جمله مهمان نوازی، خرده فروشی، سازمان های دولتی، کارگزاران، شرکت های حرفه ای، بانک ها و دانشگاه ها مستقر شده است. منگرهای مخابراتی تخصیص هزینه های مخابراتی به بخش های مختلف یا مراکز هزینه یا افراد را به طور فزاینده ای دشوار می بینند. این راه حل مدیریت از راه دور اتهامات را مشخص خواهد کرد، سوء استفاده را برجسته و بهره وری را افزایش خواهد داد.
تماس با همسر حسابداری می تواند تماس های ورودی و خروجی در زمان واقعی نظارت. آلارم ها و گزارش ها را می توان برای اطلاع رسانی اضطراری ۹۱۱، تقلب عوارض یا گزارش سوء استفاده برنامه ریزی کرد. یک پایگاه داده تماس ساخته شده می تواند مورد استفاده قرار گیرد به سرعت شناسایی تمام تماس های ساخته شده به / از یک شماره تلفن خاص و برچسب به عنوان شخصی و یا کسب و کار مربوط.

تماس با نرم افزار حسابداری از شما نیاز به یک گزارش کوتاه در 20 تماس است که طولانی ترین برای یک دوره داده شده به طول انجامید؟ می خواهید بدانید گران ترین 20 تماس چه هستند و یا کدام اعداد در این شرکت اغلب نامیده می شد؟ با تماس با همسر حسابداری، تمام اطلاعات بالا فقط یک کلیک دور است.

با ویژگی های پیشرفته مانند پشتیبانی از حامل های متعدد، ارتباط با KSU، PABX یا سرورهای VoIP، پشتیبانی پروتکل های متعدد (سریال، telnet، ODBC، فایل و بیشتر)، کد حساب / پین کد برای کاربران رومینگ، تماس حسابداری Mate پیشرفته ترین سیستم حسابداری تماس در دسترس است.

این نرم افزار دارای کتابخانه ای از رانندگان جاوا اسکریپت طراحی شده برای ترجمه اطلاعات ضبط جزئیات تماس (CDR) از تقریبا تمام تولید کنندگان عمده از جمله ستاره، آلکاتل، آوایا، سیسکو، NEC، نورتل، میتل، سامسونگ، زیدنس، پاناسونیک و بیشتر.

تماس با حسابداری Mate تنها نرم افزار حسابداری تماس در بازار امروز به طور کامل مبتنی بر مرورگر وب و خود شامل است. هیچ نصب و پیکربندی پیچیده ای از IIS یا آپاچی وجود دارد.

ما شما را تشویق به نگاهی به ویژگی های همسر حسابداری تماس بگیرید، پیش نمایش آخرین بروشور ما، سعی کنید دانلود رایگان ما و یا خرید خود را بسیار خود را "همسر".

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.