نرم افزار تماس و کمک به هتل ها برای بالا بردن استانداردهای خدمات و مراقبت
ارائه خدمات نمونه زمانی که فناوری ارتباطات CST به کار گرفته می شود به مراتب آسان تر و مقرون به صرفه است. مهمانان انتظار یک استاندارد بسیار بالا از خدمات و مراقبت، و راه حل های مشهور ما کمک به هتل ها دیدار با آن استانداردها در حالی که حفظ سودآوری با وجود افزایش هزینه ها و افزایش رقابت است.
افزایش تجربه مهمان
ما با این صنعت کار کرده ایم تا نیازها و مشکلاتی را که هنگام اداره هتل ها با آن مواجه است درک کنیم. ما ضرورت بهبود ارتباط بین بخش ها، محافظت از کارگران تنها، خدمات ساده و افزایش تجربه مهمان را درک می کنیم. با در نظر گرفتن این مسائل، تیم کارشناسان ما قادر به شناسایی این هستند که چه راه حلی برای شما مناسب ترین است، انجام آزمایش های برد و کارآزمایی هایی که در آن قابل اجرا است.
حل مشکلات .
پاسخ سریع
ارتباط فوری و قابل اعتماد در لمس یک دکمه.
ایمنی کارکنان
از کارگران تنها محافظت کنید و به کارکنان این قابلیت را بدهیم که ایمنی کارکنان را به بالاترین استاندارد حفظ کنند.
تجربه مهمان
ایجاد بهترین تجربه برای مهمانان برای مدت زمان اقامت خود را با شما از استانداردهای غذایی به خدمات خوب است.
آلارم های کاذب
جلوگیری از تخلیه کاذب و حفظ سطوح بالایی از کارکنان و ایمنی مهمان در همه زمان ها.
نظارت بر آتش
ارائه استانداردهای بالای حفاظت از خطرات و تاثیر اقتصادی خطرات آتش سوزی.
برندسازی پیشرفته
فرصت های تبلیغاتی موجود بر روی محصولات برای بالا بردن آگاهی از ارائه می دهد و یا حوادث.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.